Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door judith vd
#1797828
Als ik met Diza aan 't trainen ben, dan krijgt ze allerlei zelf gedroogde beloningen. Daarnaast krijgt ze wel eens een kong gevuld met iets lekkers als ze iets langer alleen thuis is. Verder gewoon lekker barf (en nu nog ff) kvv.

groeten,

Judith
Door BubbaBling
#1797850
Ze krijgen hier alleen gedroogde snacks.
En dat droog ik zelf.
Behalve de konijnenoren die haal ik bij zooplus  :D
Door TMG1961
#1797857
Pixie krijgt als tussendoortjes gedroogde long, pensstaafje, gedroogd eendenvoetje, 's avonds krijgt ze een stuk bullepees of runderkophuid om op te kauwen.
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1797880
Zelf gedroogd vlees en eendenvoetjes enz. en ook wel gedroogde spulletjes uit de dieren speciaal zaak en bijvoorbeeld de boerenbond.
Gebruikersavatar
Door pike
#1797899
Hier ook zelfgedroogde stukjes long, kip, repen pens o.i.d. Soms heb ik vissnoepjes (100% vis).
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1797939
Ik heb het nooit geprobeerd maar ik geloof niet dat je dat helemaal droog krijgt omdat het behoorlijk vet is.
Zo ver mogelijk drogen en dan in de vriezer bewaren zou nog kunnen.
Door robbiekomvoor
#1797944
ik heb het zelf nog niet geprobeerd,het lijkt vrij vet om te drogen.
een paar weken geleden was de tilapia filet in de aanbieding en dat ging prima.
Door Mevroi Kruim
#1797962
Ik heb zalm geprobeerd te drogen, was geen groot succes, te vet. Het werd niet mooi droog.
Verder krijgen ze hier gedroogde kip, rund, hart, lever, long, ongeveer favoriet.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1797970
gedroogd vlees .
op dit moment gedroogde wildmix , spiering , pangias, kippenmaagjes , eendenloopvoetjes , lever , luchtpijp en rundvlees  :)
Door Wendi
#1798084
gedroogd spul, knars...maar ook wel eens ongezonde dingen hoor, etensrestje, patatje... :) als dat zo uitkomt.
eet zelf ook niet altijd hypergezond, denk eigenlijk dat m'n honden gezonder eten dan ik :-\
Door M@rina
#1798210
Hier krijgen ze pensstaafjes, gedroogde vissnacks, maar Saar is knetter van een stukje stokbrood dus dat krijgt ze ook weleens en ze heeft geen last van de granen.
Door Too
#1798265
Als kattenmens... snacken jullie honden of zijn dit trainings-/beloningshappen?

k zal wel ontaard zijn maar t eten is hier beperkt tot de maaltijden, als we een click-sessie doen krijgen ze ienimini gedroogde vlees friemels
ondanks dit straffe regime zien ze altijd gelegenheid te bedelen en/of jatten
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door