Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1796652
:-[ ik zit zelf totaal niet goed in m'n vel en voel me nu na bezoek Da nog beroerder.

Maandagochtend zei Fenna, mama Pimmie auw hoofd, maar ja ach Pim knalt nog wel eens lomp tegen wasmachine of deur aan als hij er langs wil, dus ik dacht dat ze daar op doelde.
'S avonds zag ik een klein plekje op z'n kop, dus droog gedept en wondgel op gesmeerd.
Dinsdag herhaald en eigenlijk 's avonds bijna over, in ieder geval droog en schoon.
Woensdagochtend plek groter en weer nat, gedroogd en weer gesmeerd.
Woensdagmiddag besloten, naar Da z'n avondinloopspreekuur te gaan,  daar niet aan toe gekomen door zieke kids.
Waarschijnlijk heeft Pim de hele nacht van de jeuk liggen krabben schuren.
De plek was nu weer veel groter, Pim voelde goed warm aan en wondvocht liep eruit.
Ben net terug van DA en zijn kop is geschoren, heeft spuit ab en anti-jeuk gehad en ik heb mee gekregen Amoxoralpillen en Prednocutin spray.
Lekker chemisch weer, maar dit kreeg ik ff niet zelf onder de knie.

Arme Pim, hij is nu echt uitgeteld en ligt in diepe slaap.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
#1796913
Het werd met scheren al erger en erger.
Zowel ik als Da schrokken daar behoorlijk van, want zoals hij tegen me zei: " Dit is niets voor jou, jij bent overal als de kippen bij."
Dus tja hoe heeft het zo groot en erg kunnen worden?
Nalatigheid,onverschilligheid, niet goed opgelet, situatie verkeerd ingeschat?, noem het hoe je het wil.
Nu hij geschoren is, kunnen we er in ieder geval beter grip op krijgen.

Over grip gesproken, dat had Pim net ook bijna, hij ging met z'n tanden tegen m'n hand toen ik zijn bek en kop vast hield met ene hand en zijn wond inspoot met de andere hand.
Hij was net ff sneller en sterker dan ik met loswurmen van kop.
Spuiten doet dus goed zeer.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door