Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door ReneeGJ
#1795757
hallo allemaal,

sinds lodewjk barf eten krijgt heeft hij het vaak erg koud. Koude oren en trillen. Ik til net zijn lip op en zijn tandvlees ziet echt bleek...wat nu?
Door Truus
#1795766
Met bleek tandvlees altijd naar de Dierenarts gaan. Heb je al temperatuur opgemeten? Met Barf zal dit niks te maken hebben denk ik. Is toeval.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1795839
Nee hoor barf zal hier geen aandeel in hebben, anders zouden wij allemaal zieke honden hebben  ;)
Maar bleek tandvlees klintk niet goed. Is de huid onder het oog (als je even het ooglid naar beneden duwt) ook bleek?
Zoja dan zou ik wel even contact opnemen met je dierenarts, want dat is niet goed.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1795841
ReneeGJ schreef: 37,9 graden, zou het echt niet met barf te maken kunnen hebben?
Normaal  :)  Verder heb ik het de afgelopen dagen ook kouder dan daarvoor.
Door Lizzy
#1795896
ReneeGJ schreef: hallo allemaal,

sinds lodewjk barf eten krijgt heeft hij het vaak erg koud. Koude oren en trillen. Ik til net zijn lip op en zijn tandvlees ziet echt bleek...wat nu?
En hoe lang is dit nu al? Hoe bleek is bleek?
Gebruikersavatar
Door ReneeGJ
#1795904
het is me vandaag pas opgevallen. het is licht roze. hij is er niet sloom o.i.d, hij rent hier nog steeds rond en ligt een beetje te kauwen op een kluif.
Door Lizzy
#1795912
ReneeGJ schreef: het is me vandaag pas opgevallen. het is licht roze. hij is er niet sloom o.i.d, hij rent hier nog steeds rond en ligt een beetje te kauwen op een kluif.
Hij heeft dus geen koorts, is normaal qua gedrag. Dat is een prima teken natuurlijk. Licht roze kan een prima gezonde kleur zijn hoor. Weet je zeker dat het bleker is geworden? Kun je er eventueel een foto van maken? Hij heeft geen pijn? Poept goed? Eet goed?
Gebruikersavatar
Door ReneeGJ
#1795919
hij eet mega goed, poept minder goed (nog steeds minimaal 1 keer per dag). Gister heeft hij een heel klein beetje overgegeven (klein stukje bot en wat gal). Verder geen pijn voor zover ik kan zien en in een prima humeur... ik ga nu wat foto's maken..
Gebruikersavatar
Door ReneeGJ
#1795942
misschien reageer is wel erg dramatisch hoor maar het is een stuk bleker dan normaal en in vergelijking met de 3 honden van mijn ouders. Zij hebben best fel roze tandvlees en Lodewijk echt lichtroze.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door