Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Nadia
#1795670
Aghhrr, dit is al het 3de topic hierover deze week.. Kan jij niks aan doen.. Maar dat klopt ja.

Kleine rassen krijgen 5-7% voer, gemiddeld, grote rassen 2%. Staat ook uitgebreid beschreven in de bieb ;)
#1795735
Boutje schreef: Ik heb de indruk dat onze chi in verhouding tot haar gewicht meer nodig heeft dan de shelties en veel meer dan de collies.
Klopt dit volgens jullie of is dit toeval?
Dat klopt hoor, hoe kleiner de hond, hoe sneller de stofwisseling waardoor de energiebehoefte automatisch toeneemt. :)
#1795741
Nadia schreef: Aghhrr, dit is al het 3de topic hierover deze week.. Kan jij niks aan doen.. Maar dat klopt ja.

Kleine rassen krijgen 5-7% voer, gemiddeld, grote rassen 2%. Staat ook uitgebreid beschreven in de bieb ;)
Van jouw vraagjes die je hier gesteld hebt waren de meesten ook al in veelvoud voorbij gekomen. Zeuren wij toch ook niet over :P
Door Nadia
#1796219
Weet ik Angelique, ik zeur ook niet.. Merk alleen iets op.. Ik geef ook braaf met regelmaat dezelfde antwoorden. En ben ook zeer blij dat ik steeds antwoorden krijg op mijn vragen. Al dan niet of ze al eens eerder gesteld zijn.  :biggrin2: En ik heb nu toch ook weer netjes atwoord gegeven, hoop dat de TS er ook iets aan heeft gehad  ;)

Maar 3x achter elkaar vond ik nogal euh.. Appart  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door