Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door saskia25
#1795255
Hallo Mensen,.

Ik bestel nu al een aantal maanden bij lupa mijn barf-producten.

Het vlees ziet er goed uit en de levering is snel maar ik ben meestal niet tevreden over de afhandeling van de bestelling.

Als een product niet leverbaar is merk ik dat pas bij levering. Af en toe wordt wel gemaild dat iets niet leverbaar is maar meestal kom ik er pas achter als de dozen en zakken bij mij bezorgd worden :(

Heeft iemand hier ook ervaring mee?  :-\

en zo ja, naar welke andere leverancier zijn jullie dan overgestapt?
Laatst gewijzigd door saskia25 op wo 10 nov 2010, 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door saskia25
#1795282
Too schreef: Ik neem aan dat je al s met Lupa hebt gesproken?

Voor zover ik weet zijn ze altijd heel zorgvuldig en meedenkend...
Ja, ik heb al over en weer gemaild met lupa en bij mijn bestellingsmail duidelijk vermeld: als iets niet leverbaar is , mij graag laten weten van tevoren. Gisteren was weer de helft van mijn bestelling "aangepast" of niet leverbaar. Nu zit ik met een half menu in mijn vriezer :(

En inderdaad denken ze mee maar ik heb hier een hond met een voedselallergie dus om er  een alternatief menuutje van te maken is geen optie.
Door Parelridder
#1795294
Ontzettend balen, zeker als je wegens allergie niet gemakkelijk eea kunt oplossen.
Ik begrijp dat je en vast menu hebt, tgv de allergie. Ik zou vragen of het mogelijk is een vaste bestelling op een vaste termijn te plaatsen en dit het probleem van niet-leverbaar zou kunnen oplossen. Uiteraard incl. uitleg waarom het zo belangrijk is dat je exact die producten (tijdig) hebt.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1795297
Lijkt mij handiger dit te overleggen met lupa, zij is de enige die er wat mee kan  ;)
Waar ik ook goede verhalen over hoor is gelukkigdier, die bezorgen ook, maar zijn wel wat duurder volgens mij.

Ik was totaan de laatste bestelling altijd tevreden over lupa, goede service, goede communicatie.
Alleen de laatste levering was wat jammer en ik leer daaruit voor een volgende keer. Dan moet ik nog duidelijkere vragen stellen  :biggrin2:
Er mist bij mij idd ook iets op de dag van levering, dat was wel jammer.
Ik blijf het nog steeds een goede leverancier vinden!
Door saskia25
#1795300
Parelridder schreef: Ontzettend balen, zeker als je wegens allergie niet gemakkelijk eea kunt oplossen.
Ik begrijp dat je en vast menu hebt, tgv de allergie. Ik zou vragen of het mogelijk is een vaste bestelling op een vaste termijn te plaatsen en dit het probleem van niet-leverbaar zou kunnen oplossen. Uiteraard incl. uitleg waarom het zo belangrijk is dat je exact die producten (tijdig) hebt.
een vaste bestelling kan pas weer over een tijd. Ik ben pas vanaf mei dit jaar aan het barfen dus tot nu toe is het elke maand er een vleessoort bij zodat ik kan zien waar mijn hond (die lupo heet overigens  ;D ) slecht of goed op reageert.

nu heb ik een terugslag gehad en lupo is weer kaal aan het worden van paard. Dus paard weer uit het menu... Nu is het dus alleen weer konijn en over een tijdje makreel weer toevoegen. Het blijft een struggle....  :-\

Vorige maand bestelde ik paardenhart maar toen kwam lupa op eigen houtje met (goed bedoelde) gemalen-paarden-orgaan-mix aan omdat paardenhart niet leverbaar was. Ik kan niet precies zien wat er in die mix zit dus ik moet de "onbewerkte" vleessorten hebben. en zo kan ik nog wel even doorgaan...  :-[

Maar de vleesjes van lupa zijn wel goede vleesjes! Geen slechte dingen ove de kwaliteit. maar blijkbaar ben ik dus de enige waar het chronisch wat minder gaat met de bestelling
Door saskia25
#1795307
May Linn schreef: Lijkt mij handiger dit te overleggen met lupa, zij is de enige die er wat mee kan  ;)
Waar ik ook goede verhalen over hoor is gelukkigdier, die bezorgen ook, maar zijn wel wat duurder volgens mij.

Ik was totaan de laatste bestelling altijd tevreden over lupa, goede service, goede communicatie.
Alleen de laatste levering was wat jammer en ik leer daaruit voor een volgende keer. Dan moet ik nog duidelijkere vragen stellen  :biggrin2:
Er mist bij mij idd ook iets op de dag van levering, dat was wel jammer.
Ik blijf het nog steeds een goede leverancier vinden!
lupa weet dat mijn hond een allergie heeft en ik heb het laatst ook in de bestellingsmail vermeld dat ik aan een streng dieet vastzit. Als eropeens een paar kilo kilo konijnen hart/long niet geleverd wordt zit ik met een "gat" in mijn dieet voor die maand.

Hopelijk gaat het de volgende bestelling beter want uit jullie reacties merk ik wel dat het niet vaak voorkomt.  ;)
Door Nadia
#1795314
Ik heb nog niet zo vaak bij Lupa besteld. Mijn spulletjes haal ik meestal her en der.
Ik heb wel slechte ervaringen met Herby. Daar bestel ik noooit weer.

Ik meen dat Jolanda (van Lupa) nu alles alleen moet doen, ipv met haar man. Omdat hij ziek zou zijn oid. Kan goed verklaren dat ze daarom even wat 'slordig' is. Niet dat dat het goed praat, maar zou wel kunnen verklaren ;)
Door saskia25
#1795347
Nadia schreef: Ik heb nog niet zo vaak bij Lupa besteld. Mijn spulletjes haal ik meestal her en der.
Ik heb wel slechte ervaringen met Herby. Daar bestel ik noooit weer.

Ik meen dat Jolanda (van Lupa) nu alles alleen moet doen, ipv met haar man. Omdat hij ziek zou zijn oid. Kan goed verklaren dat ze daarom even wat 'slordig' is. Niet dat dat het goed praat, maar zou wel kunnen verklaren ;)
Dus jij hebt met herby slechte ervaringen? Op wat voor manier dan? ik hoorde dat de kwaliteit van het vlees daar niet zo geweldig zou zijn.

Man van Jolanda is weer up and running want die bracht gisteren de spullen :) gelukkig maar dat hij niet meer ziek is.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1795351
heb goede ervaring met jolanda van lupa
zet er ook vaak bij wat ik evt wel en niet wil als er iets niet is
ze beldt vaak een uur van te voren als ze hier aan komt
ideaal gewoon ;)
Door Nadia
#1795360
saskia25 schreef: Dus jij hebt met herby slechte ervaringen? Op wat voor manier dan? ik hoorde dat de kwaliteit van het vlees daar niet zo geweldig zou zijn.

Man van Jolanda is weer up and running want die bracht gisteren de spullen :) gelukkig maar dat hij niet meer ziek is.
- kippennekken geleverd ipv eend (ook lekker als je hond kipallergie heeft, nu is het in mijn geval niet zo maar toch).
- meerdere producten die gewoon zonder toestemming gewisseld werden.
- runderstrotten betaal je per strot, de eerste strotten waren een kleine kilo. De strotten daarna waren als ik geluk had 400 gram.
- kilo's waren geen kilo's. Nu zeur ik niet om een paar gram, maar 700 gram leveren ipv. 1000 vind ik toch wel teveel afwijken.
- Bestelde lever en nier mix, zat ook long en hart in.
- parelhoenkarkassen zouden per 2 verpakt zijn en dan om en nabij een kleine kilo zijn... Nou, er zater er 6! in een zak, zo klein en slecht bevleesd waren ze.
- ik vond de pens mega stinken van herby.
En er was nog iets met de kwartels.. Weet alleen niet meer wat.

Ja, ik heb alles teruggekoppeld aan de beste man, maar de afwerking was zo onvriendelijk, dat ik hem op de zelfde wijze heb laten weten NOOIT meer bij hem te bestellen. 
Door Alba
#1795374
Ik heb geen ervaring met Lupa, maar als je al duidelijk hebt aangegeven dat je hond een allergie heeft dus dat je niet wil dat niet-leverbare producten niet zomaar ingewisseld worden voor iets anders vind ik dat wel erg slordig als ze dat zonder overleg wel doen. Als de eigenaresse het momenteel alleen moet doen door ziekte van haar man, moet ze er iemand bij in dienst nemen. Sorry, ik vind het heel sneu maar ze hebben een winkel en daar hoort professionaliteit en service bij.

Ik bestel wel eens met vrienden mee bij Herby maar sinds ik heb ontdekt dat er een webshop is die bij ons in het dorp zit, haal ik het liever daar! De kwaliteit van de producten van Herby vind ik lang niet altijd goed, het ongevraagd omwisselen van producten vind ik vervelend, het per stuk-betalen en dan innieminnie 'stuks' ontvangen, het onberekenbare leveren...
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#1795564
Hier erg tevreden over lupa!!

Goed vlees, goede service en bij ons wordt er wel op tijd aangegeven als er dingen niet zijn.
Ik weet wel dat de laatste paar weken Jolanda het alleen moest doen omdat haar man ziek was, dus misschien dat dat de reden is dat er niet op tijd aangegeven is dat er iets niet was.

Verder is mijn ervaring met Herby ook rond uit slecht  :-X
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door