Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Migudu
#1795224
Ik heb hier een flesje Puur wondgel, maar is het normaal dat dat zo vloeibaar is??

Groetjes,
Gerda
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1795236
Ik denk het wel, weet niet zeker, ik heb het ook wel eens gebruikt dat ik dacht...had best wat gelleriger mogen wezen. Voor de werkzaamheid maakt het niet uit, het was voor mij alleen een wat andere substantie dan ik me bij gel voorstel. Minder dik, maar technisch gezien nog wel gel.
Door Migudu
#1795252
Ik vind het bijna waterig...drukte driftig op dat knopje gisteren en het vloog er aan alle kanten uit...

Groetjes,
Gerda
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1795254
Migudu schreef: Ik vind het bijna waterig...drukte driftig op dat knopje gisteren en het vloog er aan alle kanten uit...

Groetjes,
Gerda
Dat lijkt me wel erg dun :-\ Helpt schudden?
Door Migudu
#1795260
Nee, wordt het niet dikker van..
Flesje is ook niet helemaal jofel...maar het ruikt gewoon goed, voordeel is dat ik het nu wel goed op de huid van de hond kan uitsmeren...
Kan ik misschien iets vergelijkbaars bij de etos krijgen en mag je een wond van een hond ook met betadine behandelen? Het is een beetje en broeierig plekje...

Groetjes,
Gerda
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door