Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Monique
#1791348
Ik weet dat ik weer erg vroeg mee ben, maar er zijn wat mensen die mij gemailt hebben wanneer Tannetje weer komt titeren die niet op BP zitten.
Vorig jaar in Deventer heeft Tannetje al aangegeven dat ze ook wel naar Beltrum wilde komen om te titeren, mits er voldoende belangstelling voor is.
Dus ik wil even inventariseren. Wie wil zijn/haar hond(en) laten titeren in Beltrum (Achterhoek)?
Bij voldoende belangstelling zal er t.z.t een tijdsindeling komen
Laatst gewijzigd door *Monique op wo 15 dec 2010, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Pedro98
#1798807
jalukrifa schreef: Via bloedonderzoekje kijken hoe hoog de antistoffen zijn, dus of het nodig is dat er ge-ent wordt.
Kijk weer wat geleerd, is even onthouden. Maar hoe weet je dan hoelang de antistoffen zijn werk zullen doen?
Door wijkje
#1804387
Ik was een van die personen die graag van dit aanbod wil gebruik maken...Maar ik schaam me een beetje voor inentingsboekje..Het is eerlijk gezegd een zooitje..
En de dierenarts heeft het paar jaar terug ook niet helemaal goed ingevuld..Geen idee wat hij destijds nu heeft geënt...
Ze zijn allemaal in begin 2009 volledig geënt.....Dus ik vermoed dat het niet echt nodig is, lijkt me...
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1807009
wijkje schreef: Ik was een van die personen die graag van dit aanbod wil gebruik maken...Maar ik schaam me een beetje voor inentingsboekje..Het is eerlijk gezegd een zooitje..
En de dierenarts heeft het paar jaar terug ook niet helemaal goed ingevuld..Geen idee wat hij destijds nu heeft geënt...
Ze zijn allemaal in begin 2009 volledig geënt.....Dus ik vermoed dat het niet echt nodig is, lijkt me...



Nee, dan zou ik eerst drie jaar wachten.
Door wijkje
#1807045
Hitam schreef: Nee, dan zou ik eerst drie jaar wachten.
Bepaalde entingen zijn zeker drie jaar geldig volgens fabrikant...Het zal dit jaar al wel een klus worden om ze het aan het verstand te peuteren dat ik alleen Weil wil enten en eventueel Pi omdat de hondenschool dit verplicht stelt....Ook al heb ik hier nodige gelezen dat het discutabel is om Pi te enten...

Het entschema was een voorgaande keren een punt van discussie..Een dierenarts luisterde er dus wel naar..De andere jaste gewoon de cocktail erin..

Maar dan in ieder geval zal ik er volgend jaar wel bij zijn...mits er voldoende belangstelling is..
Laatst gewijzigd door wijkje op za 30 okt 2010, 10:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door wijkje
#1807238
[quote="*Monique"]
Pi???
[/quote]

Parainfluenza...Ofwel de P..Maar wordt in inentingsboekje ook vaak met afkorting Pi aangegeven..
Laatst gewijzigd door wijkje op za 30 okt 2010, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door wijkje
#1812128
[quote="Hitam"]
Parainfluenza kan ik niet titeren en lepto ook niet. Dus het heeft niet zoveel zin om volgend jaar al te laten titeren.
[/quote]

Dat heb ik al begrepen..Maar ik schrijf blijkbaar weer zo krom dat het anders gelezen kan worden...Het gaat me om de DHP-waarden....Als ik ze niet meer hoeft te belasten met deze entingen als het niet nodig is.
Weil wil ik zeker zetten met de ratten die hier vertoeven..Ze worden zelfs op de deurmat gelegd door de katten  :-[
Laatst gewijzigd door wijkje op wo 03 nov 2010, 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1814350
[quote="wijkje"]
Dat heb ik al begrepen..Maar ik schrijf blijkbaar weer zo krom dat het anders gelezen kan worden...Het gaat me om de DHP-waarden....Als ik ze niet meer hoeft te belasten met deze entingen als het niet nodig is.
Weil wil ik zeker zetten met de ratten die hier vertoeven..Ze worden zelfs op de deurmat gelegd door de katten  :-[

[/quote]
De DHP is voor drie jaar geregistreerd, dus die hoeft voolopig niet.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door