Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#1792710
heb gisteren daar 18 kg gekocht............... maar wat een bende :( mijn schoenen en broek konden gelijk in de was)..................

je moet niet bang voor grote honden zijn............. weet iemand hoe die honden die buiten in de kennel liggen ergens binnen kunnen liggen???

Rakker heeft voor het eerst er van gegeten, hij viel er direct op aan, dus aan de smaak zal het niet liggen...........
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1792754
[quote="Dian"]
heb gisteren daar 18 kg gekocht............... maar wat een bende :( mijn schoenen en broek konden gelijk in de was)..................

je moet niet bang voor grote honden zijn............. weet iemand hoe die honden die buiten in de kennel liggen ergens binnen kunnen liggen???


Rakker heeft voor het eerst er van gegeten, hij viel er direct op aan, dus aan de smaak zal het niet liggen...........
[/quote]

Dit lijkt me geen relevante vraag voor deze afdeling. De zorg van zijn honden is de verantwoording van meneer LOtgering zelf. :)
Fijn dat Rakker lekker heeft gegeten. :)
Door Babsie
#1794434
Ik voer ook Lotgering, ben er zeer tevreden over en ze zijn erg behulpzaam als het nodig is.
Heb echt wel wat opstart probleempjes gehad toen ik overstapte van brok naar KVV maar ze hebben me de juiste tips gegeven en de hondjes doen het er super op.

Enne....in een slachterij kan het natuurlijk nooit superschoon zijn hè.  :)
Door MoYo
#1794919
Je moet daar echt doorheen kijken. Ik kom er al jaren en de ene keer is het minder modderig dan de andere keer. Hij/zij hebben ook veel last van het overlopen van het water daar. Zijn honden zien er super uit vind ik en verzorgen ze super, overdag lekker buiten of Sandra neemt ze mee naar het bos en ze liggen ook binnen in de stallen of in de kennels in de boerderij....
Tja, het vlees vinden mijn honden ook heerlijk, als bijvoeding krijgen ze het, wij voeren half barf half lotgering....enne....wij hadden de eerste keer ook zoiets van, ehhhh wat een bende...hi,hi, maar daar gaat het niet om ;)
Door lightning
#1794947
jup ik vind het ook een puinhoop daar. de site doet je anders denken. gelukkig vinden mijn honden het lekker maar ik haal nooit meer. vind die honden dood eng. man lief gaat alleen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door MargaS
#1794962
Mezelf gequote uit een ander topic:

Heb mijn nu 14 maanden oude lab op advies van een ervaren fokker grootgebracht met Energique. Ze deed het er geweldig op.
Superfit en prachtige vacht.
Na 10 maand overgestapt op Lotgering. Het voer ziet er super uit, ruikt goed. Helaas na ong 2 maanden hond uit vacht, dor en vaal. Huidschilfers en oorontsteking.
Nu weer een maand Energique plus 2x per week Smuldier en ze ziet er weer uit als eerst.
Het kan toeval zijn geweest, maar m'n nu 16 weken oude pup kreeg vanaf het begin Lotgering. Ze deed het wel aardig maar niet zoals ik graag zou willen zien.
Ook zij krijgt nu Energique en Smuldier en ook zij doet het nu veel beter. Groeit beter en ook haar vacht glanst nu veel meer.
Persoonlijk vind ik Lotgering er veel beter uitzien. Puur vlees. Maar ben toch weer terug.

Vorige week HD en ED foto's laten maken van de oudste en ook dat ziet er heel goed uit.


Uitslagen waren HD A en ED vrij.
Door MoYo
#1795830
Ja, mee eens......elke hond reageert anders....
Wij hebben 6 honden, 4 uit Spanje en ze doen het gelukkig allemaal heel goed op Lotgering. Hebben ook AHV, Carnibest, Smuldier gehad, maar op één of andere manier vond onze witte herder de lotgering altijd het lekkerste en doet ze het daar het beste op. Mijn DA die ze maar heel zelden zien, die vindt ze er prachtig uit zien. Mooie vacht, absoluut geen lucht en we hebben een bassethound erbij, dus die zijn altijd wat gevoeliger voor huidlucht. Onze westies (eentje van 3 en een oudere uit Spanje van nu 11 jaar) hebben een supermooie 'trim'vacht en in tegenstelling tot onze vorige 'brokken' westie, geen allergieën, gelukkig maar..... ;)Wij blijven dus bij lotgering en kijken door de modder heen en eerlijk gezegd zijn we gek op hun honden, heerlijk ras, terwijl wij echt wat rustigere rassen hebben  :D
Door deja
#1800372
Ik voer ook Lotgering en bij mij in de buurt komen er steeds meer gegadigden bij. Wij laten het bezorgen dat gaat prima ook de schapenpensen heb ik van Lotgering. Mij honden doen het er ook prima op zien er goed uit, krijg vaak complimenten.
De mensen om mij heen waar ik ook voor bestel zijn ook super tevreden.
Door Aniris
#1801060
Ik zat er ook aan te denken, tot iemand op mijn vereniging vertelde dat Lotgering mest verwerkte in zijn voer??

Ik vond het erg vreemd, weet iemand hier meer over misschien?
Door DJ_Doerak_Tucker
#1801418
Ik vond het de tweede keer dat ik het kreeg erg stinken, heb toen besloten volledig te barfen en 't hele zooitje door verkocht. T rook niet naar een bepaald orgaan (dan had ik de stank nog kunnen plaatsen) en ook niet naar gewoon vlees. Vond het niet fris.
Door Babsie
#1802223
Haha......over elk product zijn nare berichten te lezen........gelukkig zijn er ook héél veel verhalen van mensen die onwijs tevreden zijn over dit product. Wij zijn hier één van!!

Enne mest er in mengen.....sorry hoor, de verhalen worden steeds zotter!! Pfff!!  :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door