Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#1793246
jullie zullen wel denken...He??? ging toch beter??? maar ik moet het toch kwijt...
Gisteren liep Mozes weer heel slecht..inderdaad het lijkt wel een achtbaan bij hem....
Hij zakt hoofdzakelijk door zijn rechterachterkant...na een kleine 5 minuten bijna tot op het het  Spronggewricht
ik be  begonnen met tramadol te geven.....
ik wordt er zo verdrietig van....... :'( :'( :'(
Mischien toch een idee een nieuwe rongenopname te laten maken van deze heup??? wie weet wat er gebeurd is...ben echt bang dat het gewricht uitelkaar is gevallen..... :-\ :-\ :-\
Laatst gewijzigd door senadance op ma 18 okt 2010, 09:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door senadance
#1793275
bea schreef: Jeetje wat erg.
Is het erger met koud weer dan met warm weer?
Of vraag ik nu iets heel geks?
nee hoor, het gaat wel slechter als het vochtig is...beter als het echt koud is..vreemd genoeg....
Laatst gewijzigd door senadance op ma 18 okt 2010, 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door senadance
#1794337
foto,s worden 9 novembergemaakt bij Dr Schulze in Camen. ( dan is dr Schulze persoonlijk aanwezig om zelf de foto,s te maken )
Vandaag was de osteopaat bij hem die het ook somber inziet.
Hij is wel vrolijk ..eet en drinkt..plast en poept goed...
zolang dat nog aanwezig is....maar het juiste moment kiezen is heel moeilijk...ik kijk naar zijn gedrag en levenskwalitijd en mischien heeft dr Schulze nog een idee... :-\ :-\ :-\ :-\ :'( :'(
Door senadance
#1795150
ja ..begin van het jaar voor de goudaccuntuur.
zag er toen al niet al te fraai uit!
Gisteren telcontact gehad met Dr Schulze in Camen, er meot iets mechanisch gebeurd zijn zo zijn woorden...stukje afgebroken etc.
9 november weten we hopelijk meer. :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door