Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door mikey32
#1791672
Hallo allemaal,

Mijn naam is Michael en 8 maanden geleden is Sky een labradoodle teef bij ons komen wonen. Sky is nu 10 maanden en doet het hartstikke goed!
De fokster gaf Sky al KVV maar wij waren ermee gestopt toen ze bij ons kwam. Het leek ons een heel gedoe en we vonden het stinken. Ze heeft eerst Farmfood brokken gehad en na een paar maanden ben ik overgestapt op Dog Lovers Gold brokken. Nu ben ik sinds ruim een week geleden toch maar begonnen met vers vlees (Tinlo). ik moet zeggen Sky vind het geweldig! En ik ook! Het beetje extra werk dat het geeft vind ik geen ramp  en de geur valt erg mee. Ik heb een extra diepvriezer aangeschaft en ben van plan om binnenkort naast Tinlo ook Lotgering te gaan geven.
Gebruikersavatar
Door Anita62
#1792177
Hoi Michael en Sky,

Welkom op het forum!
Wat leuk nog een Labradoodle op het forum! Van welke fokker komt Sky?
Wij zijn ook pas overgestapt op kvv voor Beau; ook hier wordt het met smaak gegeten!

gr. Anita en (Itze-)Beau :dog:
Laatst gewijzigd door Anita62 op zo 17 okt 2010, 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Pedro98
#1793066
Welkom, en veel lees plezier. Maar niet te veel lezen want merk zelf in een week tijd dat het erg verslavend werkt wat er hier allemaal geschreven word.
Door mikey32
#1793211
Bedankt allemaal voor het welkom.
@Anita, Sky is geen australian doodle. wij hebben haar via Jetty van de hulst.
Door _Sandra_
#1794382
Via Jetty? Wat voor doodle is het dan?
Wie zijn de ouders van je hond als ik vragen mag?
Mijn schoonzus is nogal doende geweest met Jetty voor een tijdje ivm met haar F1.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door