Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#1790758
heb sinds gisteren Mozes de backmotion formule gegeven die ik via internet besteld had...een chinese kruidemmix...Tannetje kende het ook en had er ook hoop in dat het zou werken voor hem.het heeft natuurlijk even tijd nodig...nou niet dus..

hij heeft de hele nacht gekotst ....de hele zooi kwam eruit .met gal ...kleur bruin en sterk naar kruiden ruikende...zucht......
hij is nog steeds misselijk van deze 6 tabletten ( morgens 3 en avonds 3)

ik weet het niet meer...de cortaphen werkt ook absoluut niet!
Laatst gewijzigd door senadance op vr 15 okt 2010, 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
#1790803
senadance schreef: ja bruingalachtig   slijmig en het ruikt naar kruiden



Ik zou die kruiden niet meer geven :-\, heb je Okugest in huis?
Door Truus
#1790811
senadance schreef: nee....zal ik dat halen of liever naar de da gaan??
Okugest zou je kunnen geven, hier werkt het als een speer maar als je het niet vertrouwd kun je even langs de DA gaan .

Sterkte met Mozes :-*
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#1790862
Ik lees ook op die site dat 2x 3 tabletten voor een hond van 60kg is, heb je Mozes dan niet te veel gegeven?
Tot 40kg zouden ze 2 x 2 tabletten moeten krijgen. (weet niet hoe zwaar hij is)

Succes met Mozes. :-*
Door senadance
#1790882
Bernie schreef: Ik lees ook op die site dat 2x 3 tabletten voor een hond van 60kg is, heb je Mozes dan niet te veel gegeven?
Tot 40kg zouden ze 2 x 2 tabletten moeten krijgen. (weet niet hoe zwaar hij is)

Succes met Mozes. :-*
  Mozes weegt 36.5 kilo
opaanraden van hun twee keer drie gegeven..vanaf vamorgen een gegeven...maar alles komt er uit...dus ik ben gestopt. 20.00 uur even naar de Da voor een spuitje tegen het misselijk zijn en het kotsen... :-\
Door senadance
#1790899
vanaalst schreef: te veel gegeven en dat moet er weer uit, triest dat ie er zo beroerd van is....
heb je okugest gegeven?
ja...maar ik denk dat dat er ook weer uitkomt.
en ik durf nu ook helemaal niet meer die backmotion formule te geven :-\ :-\ :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door