Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door _Sandra_
#1789661
Hallo,

ik kan aan 10 hanen voor de slacht komen (menselijke comsumptie) in de leeftijd van 4 maanden tot 1 jaar. Op te halen bij Venray. Ze hebben nog nooit medicijnen gehad. Zijn deze goed voor honden qua leeftijd?
Nu slacht ik zelf niet... dus een vraag aan iemand die in de buurt van Roermond woont om te delen en die iemand weet die ze kan doden (diervriendelijk met een klap in de nek!).

Oeps... vergeten te vragen hoe duur ze zijn, daar horen jullie nog van.
Ras: Cochin en Wyandotte.
Laatst gewijzigd door _Sandra_ op do 14 okt 2010, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nadia
#1789666
Ik zou wel willen delen en evt mee zuidelijker nemen als jij ze mee kan nemen naar de training.. Maar dan wel dood.. Ik durf zelf niet te slachten hoor :-X

Had het laatst eens gevraagd aan Yordi of hij dat zou durven.. Volgens mij durft ie dat wel...  :'(
Door Rimanda
#1790161
Ik heb wel is een kip geslacht :-[
Het is inderdaad een klap op de kop.. keel doorsnijden, op de kop houden en het bloed eruit laten lopen
Het is wel handig om het met z'n tweeën te doen.. De kip schokt nog wel even na trouwens

Het is niet echt super fijn om te doen vond ik persoonlijk
Door _Sandra_
#1790295
thanx.

trouwens als je de klap goed op de kop geeft hoort hij niet na te schokken, want dan is hij bewusteloos.
Door Nadia
#1790451
Volgens mij boeit dat niet.. Het zijn de zenuwtrekken die nog gaan.. Ik weet het ook eigenlijk helemaal niet..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door