Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1788311
Mij honden krijgen KVV, dit vermeng ik om de andere dag met verse groente. Ze hadden nooit last van gerommel in de buik. Nu wel af en toe. Dit is niet het grootste probleem. Sinds een week hebben ze veel last van gasophoping en laten ze met regelmaat gigantische scheten ??? ??? ??? :-[ :-[ :-[ en stinken dat deze scheten doen, Lijkt wel of je GTF container opentrekt. Wij maar ook de honden vluchten voor de stank. Weet iemand raad?
#1788330
[quote="Lizzy"]
Dus je hebt deze problemen sinds je groenten toevoegt? Wat voor groenten geef je?
[/quote]

Ze krijgen spercieboontjes, broccolie, wortelen, andijvie, sla, komkommer, chinese kool, paksoy en natuurlijk fruit., appel, banaan,.
#1788354
[quote="HDSI59"]
Ze krijgen spercieboontjes, broccolie, wortelen, andijvie, sla, komkommer, chinese kool, paksoy en natuurlijk fruit., appel, banaan,.
[/quote]

Combi fruit en vlees kan gaan gisten en daar kunnen ze enorm van gaan stinken. Zal eens het fruit later of eerder op de dag geven. Iig niet tegelijk met het vlees. Denk dat je dan alweer wat veiliger in je huis kunt zitten.
#1788462
[quote="choopy"]
Combi fruit en vlees kan gaan gisten en daar kunnen ze enorm van gaan stinken. Zal eens het fruit later of eerder op de dag geven. Iig niet tegelijk met het vlees. Denk dat je dan alweer wat veiliger in je huis kunt zitten.

[/quote] Sorry had ik er niet bij gezegd. Fruit geef ik apart als tussendoortje.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door