Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#1787498
Sammy is een hele makkelijke eter, ze eet alles en als ze al iets laat staan dan lust ze het echt niet  :P

Ze heeft vanaf het begin alle soorten vis gegeten, alleen de laatste paar weken eet ze geen vis meer, behalve sardientjes en zalm.
Geen probleem dan koop ik de rest gewoon niet, maar vraag me af of ze met deze 2 soorten vis wel voldoende binnen krijgt of zou ik er nog supplementen bij moeten geven?

En iemand een idee wat ik met de panharing en makrelen kan doen die ik nog over heb, zou ik deze kunnen drogen??
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1787513
Ik denk dat het een smaakkwestie is. HIer vinden ze panharing blehk en makreel wordt ook niet door iedereen even fijn gegeten. Als je de hoeveelheid die je anders met die vier soorten gaf nu in zalm en sardines geeft dan komt Sammy niets tekort.

Wat je er verder mee moet...BBQ?
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#1787612
Ok dank je wel, dan krijgt ze alleen nog sardientjes en zalm  :P

En tja, als ze niet te drogen zijn dan ga ik maar kijken of ik er iemand anders blij mee kan maken.....
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1787730
Sammy1980 schreef: Sammy is een hele makkelijke eter, ze eet alles en als ze al iets laat staan dan lust ze het echt niet  :P

Ze heeft vanaf het begin alle soorten vis gegeten, alleen de laatste paar weken eet ze geen vis meer, behalve sardientjes en zalm.
Geen probleem dan koop ik de rest gewoon niet, maar vraag me af of ze met deze 2 soorten vis wel voldoende binnen krijgt of zou ik er nog supplementen bij moeten geven?

En iemand een idee wat ik met de panharing en makrelen kan doen die ik nog over heb, zou ik deze kunnen drogen??
van lupa  ::) die lust Boomer  :)
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#1788058
MarijeEnBoomer schreef: van lupa  ::) die lust Boomer  :)
Je hebt PB  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door