Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door ine
#178717
Over 14 dagen ga ik naar Tsjechië, van zaterdag tot woensdag. Er is daar geen diepvries en op maandag en dinsdag wordt er gewerkt en kan ik dus niet shoppen voor vlees.
Ik neem 2 honden mee, die samen 1250gr. per dag moeten hebben. Hoe los ik dat op?
Het is dus eigenlijk maar 1 1/2 dag, waar ik een probleem mee heb. Vasten kan niet, want ze moeten heel hard werken, dus dat is uitgesloten!
Misschien ben ik een zeur, want 2 dagen brokjes gaan ze niet dood van! :-\
Iemand een idee? :-\
Door geer
#178719
Eeehhhmmm....ga je jachtproeven doen?? Vraag of ze het vogeltje mee naar huis mogen! ;) ;D

En anders misschien toch maar een brok, of van die pakjes Nature Diet...Is dan wel absoluut geen versvlees, maar blijft wel buiten de koelkast goed...
Offfff een dagje gedroogde stokvis? Neemt niet veel plaats in en is voedzaam...
Door gertie
#178724
go Ine wat slel jij moeilijke vragen ???zit me hier rot te denken voor een oplossing(ben nooit goed geweest in raadsels) ben nog niet verder gekomen dan brokken :-\
Gebruikersavatar
Door chooky
#178726
Je hebtt ook dat gedroogde spul wat ze aaan sledehonden geven. Pemmican heet het geloof ik. Ze verkopen het hier in Zeist bij Schuurman de molen (verkopen ze tegenwoordig ook CB, jippie!!!!!). Ik weet niet precies meer wat het was, zal ik even opzoeken, maar het is zeeeeeer voedzaam en calorierijk.
Gebruikersavatar
Door chooky
#178728
het wordt gemaakt door henne petfoood. Dit staat op de site:

"Kronch Pemmican consists of as much as 58.5% fat, salmon, fishmeal, barley, corn, brewers yeast, and numerous vitamins and minerals. It is a very powerful calorie bar, that contains approximately 6000 k. call. per kilo or 2400 k. call. per. bar.

Kronch Pemmican is an ideal supplement to a hard working dogs diet. Kronch Pemmican is ideal for hunting dogs, tracker dogs, police dogs, training dogs, and stressed show dogs.
Kronch Pemmican increases you dogs stamina, calms it down, and makes it easier to control. "
Gebruikersavatar
Door Sonja
#178737
Ik heb laatst, toen ik naar Zwitserland ging, 10 kg kvv meegenomen. 4 kg had ik in het vriesvakje van de koelkast van de caravan gepropt en de overige 6 kg had ik in een koelbox zitten. Dat is zo'n koelbox die op de sigarettenaansteker van de auto kan en die je dan ter plaatse ook op netstroom of op een gasfles kan laten draaien. Ik heb dat ding op de hoogste stand gezet en had daar nog de nodige koelelementen extra bij gedaan.Ik heb echt de portie van dag drie buiten dat ding moeten leggen om te ontdooien, want dat was gewoon nog bevroren. Dus je kunt op zo'n manier denk ik gemakkelijk voor een kleine week voorraad meenemen.
Door Peet
#178750
Ik heb ook zo'n koelbox in de auto die je op je sig aansteker aansluit. Super ding! En bij de Halfords voor de halve prijs meegekregen (50 euries)... ;D...einde seizoen zei de verkoper :D

En idd, met wat extra elementen blijft de CB dagenlang ingevroren!
Laatst gewijzigd door Peet op za 02 okt 2004, 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ine
#178756
Jeetje, dat gaat goed zo! ;)

Eva, dat wat jij noemt is een supplement, maar ik ga daar wel achteraan, want ik denk, dat ze dat goed kunnen gebruiken!

Zelf heb ik idd zo'n campingkoelkast, maar, dan moet ik wel een goede accu hebben! :-\
Iemand een idee, hoe die stopcontacten zijn in Tsjechië? Vraag ik wel na, bij de ANWB. Misschien handig om zo'n speciale stekker te hebben, want die koelkast kan gewoon op electriciteit ook!

Geer, ik ga daar echt jagen, dus geen wedstrijd. Samen met mijn goede vriend en trainer. We gaan eerst 1 dag de omgeving bekijken en dan 2 dagen jagen!
Dagelijks schieten ze daar een tableau van zo'n 450 stuks. Met 7 honden, reken maar uit, wat ze moeten lopen!
Door laura
#178757
Als ik het mij goed herinner hebben de stopcontacten daar een extra staafje aan de bovenkant als aardlek. Dus alle platte stekkers passen er wel in, maar de geaarde van hier passen niet!
Gebruikersavatar
Door Sonja
#178768
[quote="laura"]
Als ik het mij goed herinner hebben de stopcontacten daar een extra staafje aan de bovenkant als aardlek. Dus alle platte stekkers passen er wel in, maar de geaarde van hier passen niet!


[/quote]

Ja, net als in België. ;)
Gebruikersavatar
Door Sonja
#178769
[quote="Ine"]

Geer, ik ga daar echt jagen, dus geen wedstrijd. Samen met mijn goede vriend en trainer. We gaan eerst 1 dag de omgeving bekijken en dan 2 dagen jagen!
Dagelijks schieten ze daar een tableau van zo'n 450 stuks. Met 7 honden, reken maar uit, wat ze moeten lopen!
[/quote]

Gaaf Ine!

Waar ga je precies naar toe?
Door ine
#178770
[quote="Sonja"]
[quote="Ine"]

Geer, ik ga daar echt jagen, dus geen wedstrijd. Samen met mijn goede vriend en trainer. We gaan eerst 1 dag de omgeving bekijken en dan 2 dagen jagen!
Dagelijks schieten ze daar een tableau van zo'n 450 stuks. Met 7 honden, reken maar uit, wat ze moeten lopen!
[/quote]

Gaaf Ine!

Waar ga je precies naar toe?
[/quote]

Whahahaha, geen idee, ik laat me rijden! :-[ ;)
Ik zal het morgen even navragen! ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#178870
[quote="Ine"]
Jeetje, dat gaat goed zo! ;)

Eva, dat wat jij noemt is een supplement, maar ik ga daar wel achteraan, want ik denk, dat ze dat goed kunnen gebruiken!

Zelf heb ik idd zo'n campingkoelkast, maar, dan moet ik wel een goede accu hebben! :-\
Iemand een idee, hoe die stopcontacten zijn in Tsjechië? Vraag ik wel na, bij de ANWB. Misschien handig om zo'n speciale stekker te hebben, want die koelkast kan gewoon op electriciteit ook!

Geer, ik ga daar echt jagen, dus geen wedstrijd. Samen met mijn goede vriend en trainer. We gaan eerst 1 dag de omgeving bekijken en dan 2 dagen jagen!
Dagelijks schieten ze daar een tableau van zo'n 450 stuks. Met 7 honden, reken maar uit, wat ze moeten lopen!
[/quote]

Corine heeft die Pemmikanblokken ook liggen en anders Lique wel ;D

Wat een reis zeg, helemaal naar Tjechië :o
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door