Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Bounty
#178645
Mijn pup Macho heeft gisteren mijn halve kip (gegrild=gaar) van het aanrecht gestolen en opgegeten :-[ Hij heeft alles opgegeten, alleen de papierenzak en plastic tasje waren nog aanwezig.

Mijn vriend was friet halen en ik zat op het toilet. De deur is gesloten, maar hij heeft de deur geopend :-[

Ik heb gisteren meteen de DA gebeld en zij zei dat ik hem ontbijtkoek moest geven. Ik ben meteen naar de winkel gerend voor ontbijtkoek. Verder moest ik afwachten en hem goed in de gaten houden.

Hij is dus nu aan de diarree.

Kan ik hem Okugest geven of moet ik gewoon afwachten? Hij krijgt al probiotica (1 stuks van Orthica).

Hij speelt, eet en drinkt goed.

Groetjes van Bounty, Rakoes en Macho
Door Lupa
#178646
ik zou gewoon afwachten, het is te veel voor hem geweest , vanavond of morgen zou het voorzichtig weer een gewone drol moeten worden.
Maar houd hem in de gaten.
Door Bounty
#178652
Hoe zit het eigenlijk met botten die gaar zijn? Kunnen ze verteren of komen die eruit via zijn ontlasting?

Sorry, dat ik zo paniekerig ben :-[

Ik ben gewoon bezorgd omdat het om een pup gaat :-[

Mijn vriend heeft vanacht op de bank geslapen om onze pup in de gaten te houden. We houden hem goed in de gaten. :)
Door Lupa
#178654
tuurlijk moetje bezorgd zijn! ;)
gekookte botten zijn niet goed maar niet in panik raken en gewoon goed in de gaten houden, je pup speelt en gedrag zich gezond.
Mijn honden hebben ook weleens gekookte kippenbottjes op >:( gelukkig is het goed gegaan.
de diarre komt denkik door het te vet, gegrild
Laatst gewijzigd door Lupa op za 02 okt 2004, 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#178656
Ja hier hebben ze ook wel vaker verhitte kippenbotten gestolen , gelukkig nooit geen last gehad.
De diaree zal inderdaad van het vet komen.
En zoals Lupa zegt bezogd is goed maar niet in paniek raken, meestal loopt het gewoon goed af.
Door Marion
#182205
bereidde lippenbotjes kunnen gevaarlijk zijn omdat ze kunnen splinteren en scherper zijn, maar van de andere kant; straathonden eten niet anders :P nee ff serieus, tuurlijk moet je dit nooit geven aan je hond maar nu het per ongeluk gebeurd is zal hij het allemaal best kunnen verteren denk ik. De diarree kan idd goed komen van het vet.
En diarree zou ik niet zo snel onderdrukken; hij moet het toch kwijt ;)
Maar ik lees dat het inmiddels beter gaat; gelukkig maar :D
Wat een boef :-* hihihi
Door Eidos
#182239
Gelukkig dat het weer beter gaat!! Zodra je ontbijtkoek geeft kapselt dat de scherpe botten in waardoor die dus eigenlijk geen schade meer kunnen aanrichten.. En die diarree gaat gelukkig weer over ;)..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door