Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door wijkje
#1786285
Op het forum is er een en ander al geschreven over schildklierproblemen bij de hond. Omdat we de indruk hadden dat een van onze honden mogelijk schilklierproblemen heeft hebben we Graphites D6 gegeven.
En eerlijk gezegd hebben we de indruk dat ze hier wel beter op functioneert. Ze is vrolijker, trekt zich minder terug en plast meer ! Terwijl ze voorheen erg op zichzelf was, zich snel terugtrok en ging liggen op warme plekken...
Nu vroeg ik me af : als ik de schildklier wil laten testen, hoe lang moet ik dan stoppen met Graphites voordat ik een test kan laten doen ?
Door 202Spots
#1786340
wijkje schreef: Op het forum is er een en ander al geschreven over schildklierproblemen bij de hond. Omdat we de indruk hadden dat een van onze honden mogelijk schilklierproblemen heeft hebben we Graphites D6 gegeven.
En eerlijk gezegd hebben we de indruk dat ze hier wel beter op functioneert. Ze is vrolijker, trekt zich minder terug en plast meer ! Terwijl ze voorheen erg op zichzelf was, zich snel terugtrok en ging liggen op warme plekken...
Nu vroeg ik me af : als ik de schildklier wil laten testen, hoe lang moet ik dan stoppen met Graphites voordat ik een test kan laten doen ?
Ik heb geen idee wat de graphite voor de schildklier doet...kelp ondersteund de schilklier ook, maar om uit te vinden of de waardes kloppen zal eerst de bloed onderzocht moeten.
Ik weet niet zeker hoor, maar ik zou nu stoppen met graphite en misschien over 2-3 weken bloed test doen..
Door wijkje
#1786438
202Spots schreef: Ik heb geen idee wat de graphite voor de schildklier doet...kelp ondersteund de schilklier ook, maar om uit te vinden of de waardes kloppen zal eerst de bloed onderzocht moeten.
Ik weet niet zeker hoor, maar ik zou nu stoppen met graphite en misschien over 2-3 weken bloed test doen..
Ik wil juist alle middelen die schildklier ondersteunen achterwege laten zodat er beetje objectief beeld ontstaat als ik haar waarden laat testen.
Op zich is het positief dat ze wel lijkt te reageren op Graphites maar ik vraag me af of alleen Graphites voldoende is. Mogelijk is haar schildklier dusdanig niet goed dat ze ook medicatie nodig heeft...
Door 202Spots
#1786555
Ja...en daarom zou ik helemaal niks geven totdat er bloed is onderzocht, want dan weet je wat er aan de hand is en of ze wel of niet meds nodig heeft.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door