Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door AussieSue
#1784116
Nou, eindelijk mijn lamspensen zijn bezorgt....vanmorgen meteen een deel in de droger en ik dacht leuk kunnen de doggies lekker in de tuin met ieder een stuk pens...nou mooi niet...even ruiken likken en....... ZE LOPEN GEWOON WEG :o...ze weigeren het dus te eten..ja, als ik er kleine stukjes van snij eet Sue het wel..en alleen als er nog een stuk lamsvet aan zit krijgt Bindy het weg...ik vind het heel jammer want had ze graag bezig gezien.... :-\
Iemand een ideetje hoe ik ze aan de pens krijg??
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1784132
Als ze wel kleine stukjes eten, zou ik de stukjes langzaam aan wat groter maken, zodat ze er aan wennen om er moeite voor te moeten doen.
Door hannabelgje
#1785696
Ik doe dat hier ook. Frank kan ik gewoon een groot stuk geven, maar Zoë wenst dat niet te eten. Voor haar kleine stukken. Dan eet ze het heel erg goed. En in kleine stukken blijft het ook nog gezond  :)
Ik maak gedurende de maaltijd de stukken wat groter en dat gaat goed.
Door AussieSue
#1785813
Ik moet het dan echt heel klein snijden voor Bindy, en door de kvv roeren haha, nou ja, so be it.
Sue eet al iets grotere stukjes, ik voer het dan wel op qua grootte.
Wel goed te horen dat mijn honden niet de enige miepen zijn.

Iets anders, gedroogde pens, is dat net zo goed als vers? Of zijn de goede stoffen verdwenen?
Door hannabelgje
#1786308
Gedroogde pens krijgen ze hier alleen als snack. Zoë gaat er dan heel charmant eerst overheen/doorheen rollen voordat ze het opeet.
Door henneke
#1786353
Bo van mij stond in het begin te blaffen tegen penslappen die moets het ook eerst in stukken geknipt en dan langzaam grotere stukken , nu doet hij er niet moeilijk meer over hoor  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door