Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door lisa-v
#1784755
Ik hoor net van iemand die voor het eerst kippnekken aan zijn hond geeft dat ze er vier heeft gekookt en deze zo heeft gegeven.
Ze dacht dat het rauw moest maar de poelier verzekerde haar ze te koken en dat heeft ze dus gedaan.
Het is een middelgrote hond. Kan dit heel veel kwaad en moet ze wat ondernemen? Kippennekken bestaat voor het grootste gedeelte uit kraakbeen dus het lijkt mij niet heel erg, maar beter een vraag te veel stellen dan te weinig  ;)
Laatst gewijzigd door lisa-v op za 09 okt 2010, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1784764
Ik denk dat het met kippennekken wel meevalt, zijn idd klein en veel kraakbeen.
Al vindt ik gaar bot altijd een beetje eng  :-\
Gedroogd worden ze ook gegeten.
Wat ze evt kan geven is ontbijtkoek dat kapselt het vaak wel in of een lap pens.
Door lisa-v
#1784772
Bedankt voor je snelle antwoord.
Ik ga het doorgeven.. Vind zelf gekookte botjes ook altijd eng.. Gelukkig waren het kippennekken en geen andere botten.
Door Suzanne
#1785103
Vandaar dat je "dit soort vragen" NOOIT aan een poelier of slager moet stellen... die komen met dragende botten van koeien aan en verzekeren je dat dat goedgaat! ;-(

(toevoeging voor de zekerheid: dat gaat NIET goed!)


ik denk dat het in dit geval wel meevalt.... adviseer haar maar dringend hier lid te worden! ;-)

Suzanne
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door