Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Esthertjuh
#1780800
Zojuist werd ik door mijn vriend opgebeld dat alle katten aan het kotsen zijn.
Ze hebben vanmorgen de wildmix van Tamara gehad.
Het is de eerste keer dat ze dit doen en ze hebben de mix al vaker gehad.
Zijn er anderen die hier last van hebben gehad of zouden ze misschien iets anders gevonden hebben wat niet goed bevalt?
Door Irish
#1780826
Hier geen ervaring met de wildmix, dus daar kan ik niks zinnigs over zeggen.
Dacht alleen wel dat de kwaliteit sowieso erg tegen viel? Dat is wat ik er zo over gelezen heb en dat Tamara daardoor ik besloten heeft de wildmix eenmalig te willen leveren.
Door Esthertjuh
#1780852
Ik heb er eerder ook nog nooit problemen mee gehad.
Heb net mijn vriend nog gesproken en alles lag al onder de kots toen hij wakker werd.
Dus ik vermoed dat het er gewoon 1 is geweest die alles heeft uitgekotst.
Door orinake
#1780856
Hier geen zieken gehad van de wildmix.
Dus kan er niet veel over zeggen.
De kwaliteit was inderdaad ondermaats dus word daar niets meer besteld.
Door Benjy en Misty
#1780860
Hier eten alleen de honden ervan, de katten lusten het niet. Bij de honden heb ik een keer gehad dat er eentje aan de dunne was. Verder gaat het er nog steeds goed in en geen problemen tot nu toe.
Door pallas
#1780896
Zoasl Tamara al zei  is de kwaliteit niet geweldig. Nox gaat ook heel veel gras eten als zij het gehad heeft.
Nu heeft Nox een hele gevoelige maag, dus reageert ze snel op iets wat niet lekker ligt.

Ik ga eens proberen om het met pens te voeren en kijken hoe het dan gaat.
(is geen optie met je katten geloof ik hè)

Met Didot gaat het wel aardig, al geeft ik er dus een flink portie kwaliteits vlees naast.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1780998
Nadia schreef: Ik heb er uiteindelijk niks van gevoerd :-[
 
ook niet gedroogd?
Door dancingdaydream
#1781281
KAn het niet zijn dat ze te vlug gegeten hebben? heb hier een kater die regelmatig alles uitkotst als ie niet goed gekauwd of te snel gegeten heeft...
Door Esthertjuh
#1781313
dancingdaydream schreef: KAn het niet zijn dat ze te vlug gegeten hebben? heb hier een kater die regelmatig alles uitkotst als ie niet goed gekauwd of te snel gegeten heeft...
Dat vermoeden heb ik ook, Kayleigh had het echt vliegensvlug naar binnen gewerkt.
Maar het was zoveel (op verschillende plekken) dat het echt niet van 1 kat geweest kon zijn  ::)
Ik denk dus dat alles lichtelijk overdreven is door mijn vriend ;)
Toen hij belde liepen alle katten te kotsen volgens hem en toen ik hem een kwartier later terugbelde bleek dus dat de kots er al lag toen hij uit bed kwam.
Door Benjy en Misty
#1781319
Esthertjuh schreef: Dat vermoeden heb ik ook, Kayleigh had het echt vliegensvlug naar binnen gewerkt.
Maar het was zoveel (op verschillende plekken) dat het echt niet van 1 kat geweest kon zijn  ::)
Ik denk dus dat alles lichtelijk overdreven is door mijn vriend ;)
Toen hij belde liepen alle katten te kotsen volgens hem en toen ik hem een kwartier later terugbelde bleek dus dat de kots er al lag toen hij uit bed kwam.

Ach ja, mannen... als er iets tegen zit raken ze gelijk in paniek.  :biggrin2:
Door orinake
#1781822
Esthertjuh schreef: Dat vermoeden heb ik ook, Kayleigh had het echt vliegensvlug naar binnen gewerkt.
Maar het was zoveel (op verschillende plekken) dat het echt niet van 1 kat geweest kon zijn  ::)
Ik denk dus dat alles lichtelijk overdreven is door mijn vriend ;)
Toen hij belde liepen alle katten te kotsen volgens hem en toen ik hem een kwartier later terugbelde bleek dus dat de kots er al lag toen hij uit bed kwam.

Zijn de poezen beter nu?
Anders gaat er morgen zowiso een kwade mail naar die firma. Ik had het hen verwittigd als ik klachten zou horen kregn ze van mij een duidelijke mail
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door