Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1778046
de osteophaat heeft Mozes sascha,s blend aanbevolen i.p,v. rymadyl of metacam.
Tja..ik wil het met alle liefde proberen ...ook een hoge dosering vitamnine C..hebben jullie hier enige ervaring mee???
Laatst gewijzigd door senadance op do 07 okt 2010, 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1778052
Toevallig donderdag nog een grafiekje gezien, in sacha's blend zit maar 3% werkzame glucosamine. Je krijgt heel weinig voor veel geld. Ik heb zeker goede ervaringen met glucosaminepreparaten, maar ik zou niet voor sacha's blend kiezen.
Door Antonia
#1778522
senadance schreef: de osteophaat heeft Mozes sascha,s blend aanbevolen i.p,v. rymadyl of metacam.
Tja..ik wil het met alle liefde proberen ...ook een hoge dosering vitamnine C..hebben jullie hier enige ervaring mee???
Even afgezien van de keuze van het voedingssuplement (ik heb goede ervaringen met CortaRX) vind ik het wat vreemd dat dit in de plaats komt van een pijnstiller.
Als Mozes pijn heeft dan heeft hij aan Sacha's Blend niet zo veel  ???
Door senadance
#1778654
denk ik ook!!!


zonder pijnstiller kan hij denk ik echt niet.Hij krijgt glucosamine er bij maar wil wel graag iets anders er bij proberen!  moet CortaRX net extra in het buitenland worden besteld??? ja toch???
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1778672
Antonia schreef: Even afgezien van de keuze van het voedingssuplement (ik heb goede ervaringen met CortaRX) vind ik het wat vreemd dat dit in de plaats komt van een pijnstiller.
Als Mozes pijn heeft dan heeft hij aan Sacha's Blend niet zo veel  ???
Ik vind dat niet vreemd. In geval van artrose kan een goed glucosaminepreparaat voldoende zijn. Er is bv een onderzoek dat aantoont dat synoquin net zo goed werkt als rimadyl.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1778712
*Dorothea* schreef: Ik vind dat niet vreemd. In geval van artrose kan een goed glucosaminepreparaat voldoende zijn. Er is bv een onderzoek dat aantoont dat synoquin net zo goed werkt als rimadyl.
Maar is dat dan niet dat de hond nog niks krijgt en dan het net zo goed kan doen op een glucomiddel als op een alleen een pijnstiller? Als de hond al een x-aantal dingen krijgt of gehad heeft en het loopt nog steeds niet lekker, zelfs niet met rimadyl of metacam, dan lijkt mij dat een glucomiddel alleen dit niet gaat opvangen.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1778754
Angelique schreef: Maar is dat dan niet dat de hond nog niks krijgt en dan het net zo goed kan doen op een glucomiddel als op een alleen een pijnstiller? Als de hond al een x-aantal dingen krijgt of gehad heeft en het loopt nog steeds niet lekker, zelfs niet met rimadyl of metacam, dan lijkt mij dat een glucomiddel alleen dit niet gaat opvangen.
Nee dat klopt, als pijnstillers niet helpen, verwacht ik van glucomiddel ook geen wonderen.
Door Lizzy
#1778796
Ach hemeltje Sena :'( :'( :'(

Wat krijgt hij voor glucosamine middel?

Ik zou absoluut niet stoppen met pijnstillers. Glucosamine allleen gaat de pijn nooit opvangen. Wat voor pijnstiller geef je? Geef je ook iets ala Puur Arthro? Is het alleen artrose?
Door senadance
#1778821
hij krijgt rimadyl.... Glucosamine...groenmossel ( twee kapsules per dag)en visoilie
en de osteopaat is geweest en komt 19 oktober weer ..heb net ook nog synoquin besteld...ik weet het even niet meer :'( :'( :'( :'(.
tramadol eventueel????
Door Lizzy
#1778919
*Dorothea* schreef: Heb je alleen rimadyl geprobeerd als pijnstiller?
Ik wilde hetzelfde vragen!

Als het antwoord ja is Sena, denk ik dat je er echt heel goed aan doet om eerst Previcox te gaan proberen!!!

Welk glucosamine preparaat geef je?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door