Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door ReneeGJ
#1776862
Oke, ik ben voor de rodi gegaan om te kijken of Lodewijk dat zou eten...Zet ik gisteren een plak voor 'm neer: hij kijkt er niet eens naar!

Vanochtend de variant hart/lever compleet: likkenbaarden en ruiken...en daarna probeerde hij constant zijn fleecedeken over het bakje heen te schuiven!

Ik snap er niets van, hij vindt het overduidelijk lekker ruiken: maar eten doet hij niet!
Door Migudu
#1776909
Heeft hij misschien last van hormonen?
Migudu begraaft ook zijn eten als hij dat heeft.

Groetjes,
Gerda
Door Sandra K
#1776999
Heb je het wel een beetje losgeprakt? Ik weet dat mijn eerste verspoging een schijf Energique was die ik zo in het bakje legde. Brasso slurpte uiteindelijk de schijf in zijn geheel naar binnen en die kwam net zo hard weer naar buiten :).
Door Truus
#1777059
Inderdaad een beetje losprakken en even met wat warm water overgieten voor de eerste keer.
Succes!
Door Happy Tail
#1777061
als hij het gaat begraven onder zijn fleece kleed dan heeft ie volgens mij gewoons mij gewoon geen honger. bakje wegnemen en 12 uur later opnieuw proberen zou ik doen
Door Rianne145
#1777362
Randa begraaft haar eten ook regelmatig. Voor ons een duidelijk teken dat ze het niet wil. Soms is de situatie er niet naar, bijvoorbeeld net na een leuke wandeling, op vakantie of als er veel visite is. In dat geval wachten we een uurtje en bieden het opnieuw aan. Als ze dan nog loopt te miepen dan krijgt ze het het volgende eetmoment weer. (ze eet 2 keer per dag).
Door dancingdaydream
#1777941
Hier doet yuna ook lastig af en toe.. ligt idd aan het moment of aan haar bui.
De KVV prak ik ook altijd een beetje los, een zo'n brok vlees is soms nogal lastig, zeker voor nieuwe versvleeshondjes.

Yuun wilde vandaag bijv niet eten, omdat ze eerst naar buiten wilde.. mja soms doet ze gewoon moeilijk in het algemeen. Hier is: niet eten binnen 15-30 seconden geen honger, geen eten. punt. dan de volgende dag maar weer :)
Door inni
#1777951
[quote="dancingdaydream"]
Hier doet yuna ook lastig af en toe.. ligt idd aan het moment of aan haar bui.
De KVV prak ik ook altijd een beetje los, een zo'n brok vlees is soms nogal lastig, zeker voor nieuwe versvleeshondjes.

Yuun wilde vandaag bijv niet eten, omdat ze eerst naar buiten wilde.. mja soms doet ze gewoon moeilijk in het algemeen. Hier is: niet eten binnen 15-30 seconden geen honger, geen eten. punt. dan de volgende dag maar weer :)
[/quote] 

Blijft ze dan wel goed op gewicht?
Door dancingdaydream
#1778334
ja hoor :) blijft prima op gewicht. zo nu en dan niks (omdat ze loopt te miepen) kan geen kwaad, en ze begrijpt t prima.. de dag erna heeft ze ineeeens weer honger  ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door