Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#1775228
Zoek anders hier: http://dierenarts.startpagina.nl/ (en dan alternatieve geneeswijzen). Ik vind het overigens lichterlijk gevaarlijk, wat je vraagt. Begeleiding via Internet. Je zult toch eerst (als je het mij vraagt) moeten zorgen dat er een knappe diagnose wordt gesteld. Is deze er eenmaal, kunnen wij je hier ook vast verder helpen maar niet zonder dat we een idee hebben wat er met jouw hondje loos is. Een behandeling tegen mijt vraagt een heel andere aanpak dan een contact allergie. Om maar eens een voorbeeld te noemen.
Door Suzanne
#1775351
Hoi en welkom,

Nee, dit is geen probleem om even vanahcter ene pc op te lossen, ook/juist niet voor een DA.

Je zult er toch echt heenmoeten voor een eerste bezoek en vervolconsulten. Dat daarnaast ook een deel via internet kan, ja, wellicht, maar niet alleen...

Hopelijk kome je er verder mee

Suzanne
Door janenjessica
#1775533
nee daar ben ik ook achter gekomen

ik heb gelijk op die link gekeken en eentje gevonden in zwijndrecht mevrouw verweij van de scwd daar ga ik maandagavond heen voor consult

ik hoop ook dat ik er verder mee kom
Door janenjessica
#1778035
hallo iedereen allemaal bedankt voor jullie aandacht en attenties

ik heb gister een jongen leren kennen die de opleiding tot dierenarts doet op school in zwijndrecht hij ging sowieso ook dit ook aan zijn leraressen vragen voor wat ideetjes

ik heb de gegevens van ozzi meegenomen om vanavond aan de holistisch da te geven hij heeft ze ook doorgelezen en hij begreep de manier van onderzoeken niet hij gaf aan dat met de hoeveelheid antibiotica die ozzi kreeg zeer slecht was

hij beld vanmiddag om 12uur als ie heeft overlegd met de lerares dan kan ik dat ook aangeven bij de da vanavond zodra ik meer weet dan post ik het weer hier 
Door Fido
#1778090
janenjessica schreef: hallo iedereen allemaal bedankt voor jullie aandacht en attenties

ik heb gister een jongen leren kennen die de opleiding tot dierenarts doet op school in zwijndrecht hij ging sowieso ook dit ook aan zijn leraressen vragen voor wat ideetjes

ik heb de gegevens van ozzi meegenomen om vanavond aan de holistisch da te geven hij heeft ze ook doorgelezen en hij begreep de manier van onderzoeken niet hij gaf aan dat met de hoeveelheid antibiotica die ozzi kreeg zeer slecht was

hij beld vanmiddag om 12uur als ie heeft overlegd met de lerares dan kan ik dat ook aangeven bij de da vanavond zodra ik meer weet dan post ik het weer hier
Hij of jij heeft zich vergist.
Er is namelijk maar één plek in Nederland waar je voor dierenarts kan, en mag, studeren, Namelijk de Faculteit diergeneeskunde in Utrecht ;)
Door janenjessica
#1778336
okee ik denk ikke ::)

hij heeft net gebeld en heeft overlegd met de leraren en zij denken aan een hooikoorts of een allergie die is gaan ontsteken  :doctor:

maar ja voorlopig wacht ik vanavond af en hoop dat deze dierenarts iets meer weet of te weten kan komen want voorlopig heeft ie nu een dik rechts oog en ligt het weer open
Door janenjessica
#1779809
oke oke oke ik heb me vergist voor de duidelijkheid hij woont in zwijndrecht

maar goed even weer verder over de hond we hebben gister niet veel meer duidelijkheid gehad voorlopig de eerste 2 weken moeten we de ogen insmeren met aloe vera en drainage compositum geven voor het ontgiften van de hond

we hebben een vragenlijst met 61 vragen meegekregen en moeten die terug sturen en dan kan ze het bestuderen en weet ze waarschijnlijk meer over de hond dus voorlopig blijft het even weer afwachten
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door