Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Benjy en Misty
#1777434
Misty is net een konijntje. Knagen maar! De hele dag door, er zijn al heel wat speeltjes gesneuveld. Ze is slank maar niet echt mager, dat is wel eens anders geweest. Verder is ze ondeugend, hyperactief, eet alles op wat ze tegen komt. Zoekt echt naar eten. Kijkt in de prullenbak en graait daar het liefste de verpakkingen van eten weg.

Zou het kunnen dat ze toch honger heeft ondanks haar gewicht was vrij goed op peil is? Haar gebit is trouwens verder in orde. Ze zal nu rond de 25 kilo wegen denk ik en krijgt 600 gram per dag.
Door ulla
#1777566
Dan zou 600 gram voldoende moeten zijn,zeker als ze niet te mager is.
Maar je hebt er gewoon van die hongerlappen bij. :biggrin2:
Misschien wat dingen geven waar ze lekker op moet knagen, zoals een zalmkop o.i.d.
Wie weet haalt ze daar meer voldoening uit.

Hoewel die kleine hier ook prullenbakken leeg haalt. ;)
Door Jasmin
#1777665
Even off topic, Ulla. Ik vind het grappig dat je een van die kolossen van jou "die kleine" noemt  ;)
Door ulla
#1777688
Jasmin schreef: Even off topic, Ulla. Ik vind het grappig dat je een van die kolossen van jou "die kleine" noemt  ;)
Die is nog net geen 9 maanden, dus voor mij die kleine. :biggrin2:
Door Benjy en Misty
#1778225
ulla schreef: Dan zou 600 gram voldoende moeten zijn,zeker als ze niet te mager is.
Maar je hebt er gewoon van die hongerlappen bij. :biggrin2:
Misschien wat dingen geven waar ze lekker op moet knagen, zoals een zalmkop o.i.d.
Wie weet haalt ze daar meer voldoening uit.

Hoewel die kleine hier ook prullenbakken leeg haalt. ;)
Ik geef haar altijd al de grote karkassen en runderstrotten. Haar kaken hebben blijkbaar heel wat spiermassa want ze heeft echt alles heel snel op.
Door Lizzy
#1778440
Ze heeft geen wormen? Je zou haar ontlasting voor de zekerheid op wormen kunnen laten controleren (mest onderzoek). Dikke kans dat ook daar niks mis mee is en dan heb je gewoon een vreetschuurtje :biggrin2:
Door Benjy en Misty
#1778717
;D Dat is een goede benaming voor haar, Lizzy!  ;D Ik ontworm ze elke 3 mnd dus denk dat het daar niet in zit.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door