Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Shifra en Sharel
#1776901
Ik was eventjes verbaasd, maar ook verrast :D Heb ik daar zomaar dan een Barfkat?

Ik heb hier 5 katten, maar door hun omstandigheden,  een groep van 2 katten en een groep van 3 katten, zitten ze afgewisseld in hun kamer.
Ja zielig, maar kan niet anders, want ze vinden elkaar gewoon niet leuk en aardig.(al 3 jaar niet)
Dus eigenlijk zet ik in beiden kamers, hun eten etc, en ja alles is dan leeg daarna.
Nou heb ik wel eens kvk geprobeerd of vis, maar niets vinder ze lekker, alleen die stomme brok.

Had ik gisteren wat kippennekken op het aanrecht liggen, om te ontdooien voor de honden, ga ik kijken, is meer dan de helft weg! ???
Is Angel de rode duvel kater van 11 jaar, met al die kippennekken ervandoor gegaan.
Nou is dat het punt nog niet, van mij mag hij een kippennek(mits hij het netjes vraagt), maar het waren er toch wel een stuk of 8.
Kan dat kwaad? Bedoel ivm ontlasting.oid.
Hij is het niet gewend en vind het dan toch wel veel?

Hij zou dan de 1ste zijn, die het wel wil, en als hij het graag eet, mag hij natuurlijk meer.

Gr Rolanda
Door Mevroi Kruim
#1777120
Goedzo Angel!
Ik zou het ff in de gaten houden maar meestal gaan kippennekken wel goed.
Is wel vaker zo dat katten kvv niks vinden en echte barf geweldig. En het jat-effect kan ook meespelen  ::)
Door Shifra en Sharel
#1777425
Haha Ja en hij doet echt zijn naam geen eer aan.
Hij is van mijn dochter, die heeft hem zo genoemd, maar het is echt geen Angel hoor :biggrin2:,  verder wel lief, maar een duveltje.

Heb vandaag verder niets aan hem gemerkt, sprong meteen weer op het aanrecht, dacht zeker weer wat te vinden, maar ik was hem voor.
Hij is ook de enigste die op het aanrecht springt, de anderen zijn gewoon netjes opgevoed.
Door Limpy
#1777843
Mijn rooie duveltje schrokt ook rustig meerdere gewone of gedroogde kippennekjes weg als hij de kans krijgt en poept dan ook nog gewoon (als hij eens bietst bij de anderen geef ik hem een paar dagen wat minder bot maar tot nu toe geen problemen)
Door flin
#1777934
;D ;D

Angel heeft 'n feestje
en nu maar hopen dat je geen min of meer afgekloven nekken op onbepaalde plekken gaat aantreffen  :D
Door Shifra en Sharel
#1778000
Nee niks aan de hand, heb de kamer schoongemaakt, geen kippennek of bot te vinden, hij heeft gewoon 8 nekken opgepeuzeld.
Dat wordt dus extra nekken in huis halen, voor mijn 1ste enige barfkat.

Ga kijken of hij ook nog andere dingen wil.
Gebruikersavatar
Door koekje
#1778482
Shifra en Sharel schreef: Ga kijken of hij ook nog andere dingen wil.
kwartels zijn erg lekker. de poelier op de albert cuijp verkoopt kale voor menselijke consumptie. wel duur, maar grote kans op dat het in de smaak valt.
Gebruikersavatar
Door koekje
#1778639
je mag er ook 1 van mij overnemen. ik woon in oost. ze zijn 1,50 per stuk en ben deze vrijdag als het goed is, vrij.
Door Shifra en Sharel
#1778714
Oh :) mijn dochter woont ook in Oost, ik zou het kunnen proberen he.
Vind die beestjes wel eng hoor ;D, maar wel grappig als Angel met zijn 11 jaar, dit op smult.
Ik ben pas na plm 14.00 weer vrij voor mezelf
Door Shifra en Sharel
#1779176
Ik denk dat ik er wel eerst 1 wil uitproberen, nou ik dan niet, maar voor Angel dan.
Ik moet met de auto vanuit Noord komen, maar dat is naar Oost  niet zover.
Door Shifra en Sharel
#1781877
Hij trok de rauwe sardien gewoon uit mijn hand, rende ermee weg, voordat de honden het hem af konden pakken.
Alles heeft hij opgepeuzeld.
Vanmorgen gaf ik mijn honden kvv, maar dat wilde hij niet, misschien omdat het geen jatwerk was.
Koekje, ik laat het even bij de sardien en kippennekken, en evt wat ik bij mij op de markt vind, ook omdat ik toch een beetje in tijdnood zit deze week.
Maar wel bedankt.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door