Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#1777167
Ik wilde mijn Fleur laten barfen, maar ze zag die botjes niet zo zitten. Eerst maar veder gegaan met kvv, maar toen Jip erbij kwam vond ik dat te duur worden. Jip is nogal een vreetzak. Ik kocht een porkert en ging zelf voor ze malen. Dat beviel ze goed, maar Jip heeft aldoor honger en tja gemalen prak is ook echt hap, slik, weg natuurlijk. Vandeweek hadden de hondjes kippennekken en dus kreeg Jip er ook eentje en Fleur een klein stukje. Jip viel als een wolf, euh tijger aan op de kippennek. Hij vond het geweldig! Vandweek ook een kipkarkas en Jip at em bijna helemaal op. Hij zeurde daarna ook niet om eten en gedroeg zich een stuk rustiger. Gisteren waren er weer kippennekken en Jip kreeg er ook weer. Ook Fleur gaf ik een klein nekje. Begint ze daar toch spontaan van te eten  :o IK wist niet wat ik zag.
Ik hoop dat het doorzet en dat ik dan niet meer hoef te malen. Dat vind ik zo'n zwaar werk.
Lang leve Jip die Fleur laat zien dan botjes echt eetbaar zijn.
#1777846
;D Hier was het vorig jaar ook zo dat toendertijd kitten pekke de 3 volwassen katten een knaagcursus heeft moeten geven qua nekken e.d. voordat zij snapten dat vers eten lekker en okay was... hier is het uiteindelijk ook goed gekomen dus blijf hoopvol!
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door