Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Do
#1775970
weet niet precies waar ik het moet plaatsen

gisteren gaf ik Zelda een gedraaide kalfsblaas
Afbeelding

1 uur later ging ze kotzen en kwam dit uit
Afbeelding
Afbeelding

voelde bijna als rubber
dit lijkt me niet goed toch?
Door Lizzy
#1775973
Volgens mij is het wel kalfsblaas. En zo te zien is het eigenlijk heel onverteerbaar :-X
Door Do
#1775977
[quote="Lizzy"]
Volgens mij is het wel kalfsblaas. En zo te zien is het eigenlijk heel onverteerbaar :-X
[/quote]
dat blijk dus :-\
als een hond dit zo weer uit kots na een uur dat geef toch aan dat het niet goed is toch?
want wat gebeurd ermee als het niet ui gekotz wordt? stel dat het in de wand of zo blijft plakken
Door Lizzy
#1775985
[quote="Do"]
dat blijk dus :-\
als een hond dit zo weer uit kots na een uur dat geef toch aan dat het niet goed is toch?
want wat gebeurd ermee als het niet ui gekotz wordt? stel dat het in de wand of zo blijft plakken
[/quote]

Ik denk dat dat niet zo gauw zal gebeuren, dat het aan de maagwand blijft plakken. Meestal zal het worden ingepakt en uitgevoerd, naar buiten. En bovendien zal het op een gegeven moment zeker wel verteren, zou het langer in de maag blijven. Na een uur heeft het maagzuur er nog niet voldoende op in kunnen werken.
Door BubbaBling
#1776097
[quote="linda1985"]
En je legt dit gewoon op het aanrecht  :D :biggrin2:
[/quote]

Ik zie dettol en keuken papier op de achtergrond  ;D
Door dancingdaydream
#1778341
Dat het als rubber aanvoelt, kan wel kloppen. De blaas is van een heel rekbaar materiaal, lijkt wel op latex. Vroeger maakten ze ook voetballen ed van blazen ;)

Maar neemt niet weg dat het inderdaad erg "eng" is als het er zo uitkomt! :-\ nouja, beter zo eruit dan erin toch?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door