Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sella
#1773607
Deppen met  zilverwater.
aanstippen met verdunde tea tree doe ik ook nog weleens.
Door Lil
#1773654
kamille!

Zelf gebruik ik een "homeopatische" mondspoeling op basis van kamille hiervoor. Je kunt ook een sterkte thee zetten van echte kamille
Door Lizzy
#1774726
Ik zou inwendig zeker echinacea extra forte van Bloem geven. Dat bevat naast echinacea purpurea ook angustifolia + cat's claw + plantago. Dat werkt echt goed. Je mag het tandvlees daar ook onverdund mee deppen.
Door hamada
#1775213
Vit. Q10 schijnt ook goed uit te pakken voor tandvleesproblemen. En is voor onze caven (hun hart) altijd meegenomen  ;)
Door **Jolanda**
#1775265
Lizzy schreef: Ik zou inwendig zeker echinacea extra forte van Bloem geven. Dat bevat naast echinacea purpurea ook angustifolia + cat's claw + plantago. Dat werkt echt goed. Je mag het tandvlees daar ook onverdund mee deppen.
Totaal offtopic maar...Lizzy je blijft me toch verbazen hoor! :) Zoveel wat je weet! Even wat (goede info) uit je mouw schudden...want ik heb bij jou echt niet het idee dat je zulke gegevens opzoekt...alleen al die woorden zou ik verkeerd spellen als ik ze niet zou vergeten :-[
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door