Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door hannabelgje
#1773777
Kent iemand het hazenvlees van lupa? Die is 10 kg voor 27.50. Ik heb ooit het gemalen hazenvlees gehad en daar zat bot in. Ik vraag me af of dit echt gewoon stukken spiervlees zijn, want dan zou het een goede aanvulling zijn op het menu.

groetjes van Hanna.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1773779
Het hoort niet gemalen te zijn, maar 2 weken geleden kon lupa het me niet leveren  :-\
Toen kreeg ik gemalen hazenvlees (die is van kiezebrink), is alleen vlees en zag er netjes uit, maar vondt het jammer dat ze het gewone hazanvlees niet hadden.
Door hannabelgje
#1773885
Ik had het al gevraagd, maar elf weet ze het niet omdrat het bevroren is. In mijn gemalen hazenvlees zat ook bot. Wat raar dan, die was inderdaad van kiezebrink.
Ik ga daar wel even op de site kijken.
Door saskia37
#1774206
Ik heb nog een pakje liggen en zal het niet meer zo snel bestellen, was heel fijn en echt vlees kon ik het niet noemen veel witte slierten en af en toe wat normaal vlees :-\ Ik ben geen bot tegengekomen.
Door TMG1961
#1774230
Ik heb 1 keer gemalen haas gehad van Lupa. Pixie vond het lekker, geen bot erin tegen gekomen
Door Limpy
#1774467
Hazenvlees van kiezebrink is normaliter ZONDER bot, hun hazenMIX heeft wel bot.... (en beetje orgaan als ik me niet vergis)
Door hannabelgje
#1774704
Ok dan is het de vorige keer verkeerd gegaan denk ik. Dan heb ik ipv het hazenvlees, de mix gekregen. Bij mij zat er echt bot in. Ik willde het gebruiken om zelf gemalen barf te maken voor de pezels, maar doordat er bot in zat wist ik de verhoudingen niet meer.
Door ellyenrob
#1775435
Limpy´s aai-assistente schreef: Hazenvlees van kiezebrink is normaliter ZONDER bot, hun hazenMIX heeft wel bot.... (en beetje orgaan als ik me niet vergis)
Zover ik weet een completen haas gemalen, dus spier/orgaan/bot
Door siënna
#1784730
hannabelgje schreef: Kent iemand het hazenvlees van lupa? Die is 10 kg voor 27.50. Ik heb ooit het gemalen hazenvlees gehad en daar zat bot in. Ik vraag me af of dit echt gewoon stukken spiervlees zijn, want dan zou het een goede aanvulling zijn op het menu.

groetjes van Hanna.
Heb pas hazenvlees bij lupa besteld, de 10 kilo voor 27.50, niet aan te raden, alleen vliezen, geen vlees te vinden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door