Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Bullmastiff gek
#1774051
vraagje, ben op zoek geweest naar de bonbons van biofood!
Ik heb ze gevonden, maar ze hadden alleen de mini bonbon,, grote hebben ze hier niet.
Heb ze toch maar gekocht, want ze waren drie halen twee betalen.

Er staat op 1 bonbon per 10 kilo lichaamgsgewicht per dag,  ;) Mack is 55 kilo, Kay 40,45.
Ik heb die genomen met knoflook en alline(natuurlijke wormenkuur),  ik geef ze met name voor Mack ivm zijn huid-vacht problemen, en omdat ie nogal harde ontlasting heeft.
Maar hoeveel mag ik er nu geven,, en geven jullie ze door het eten, of gewoon zo los?  heb geen ervaring met dit produkt. Dus ik hoop dat iemand me kan helpen.
Had zelf gedacht omdat het ook voor het eerst is, Mack even vier per dag, verspreid over twee maaltijden.
En Kay drie per dag. Ik hoor het wel.
Laatst gewijzigd door Bullmastiff gek op do 30 sep 2010, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Suzanne
#1774465
Soms kunnen honden aan de slinger gaan van "zoveel schapenvet" dus ik zou het rustig opbouwen eigenlijk..... mijn kerels krijgen 1 bonbon per dag, maar zeker niet elke dag, al zou Merlijn het wel kunnen hebben.
Guinnie krijgt er ook 1, waar ze er 2 mag... gewoon "voor het lekker".

Het zijn ook "aanzetters" dus honden die al op gewicht zijn.. opletten dat ze niet zwaarder worden.

Suzanne
Door Nyncke
#1777976
Ik zou bij deze problemen schapevetkorrels halen, ik koop ze zelf bij Herby ( Richard versvoeding ) of anders visolie.

Vroeger wel die bonbonnetjes gegeven maar met zeewier voor de ontlasting ( weet niet of het ook maar iets heeft geholpen :-X )
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door