Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door jt
#1772004
wie heeft dezelfde ervaring als ik heb en zou het gedrag van mijn hond kunnen verklaren.ik heb een engelse stafford en wilde hem een tijd geleden een groot stuk geitenvlees met bot geven. vanaf het moment dat ik het vlees onder zijn neus hield begon die te trillen en heel nerveus om zich heen te kijken en nam er geen hap van. net als laatst  toen ik in de dierentuin was en op het moment dat we bijna bij de wolven en beren waren (hij kon ze nog niet zien maar waarschijnlijk wel ruiken) begon hij ook als een juffershondje te trillen en was doodnerveus. heeft dat stuk geitenvlees een bepaalde lucht wat hem misschien erg bang maakt.ik zou niet weten hoe het komt,maar vind het erg vreemd en vraag me af of ik de enige bent met zo'n hond.
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1773223
Nou... ik las een paar dagen terug in een ander topic over een hond die bij een schapenwei tegen schrikdraad gelopen was en daarna ook angstig reageerde bij het voeren van lam/schaap producten.
Dus heeft jouw hond misschien zoiets vervelends meegemaakt in de buurt van geiten?
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1773274
HannekeKjell schreef: Nou... ik las een paar dagen terug in een ander topic over een hond die bij een schapenwei tegen schrikdraad gelopen was en daarna ook angstig reageerde bij het voeren van lam/schaap producten.
Dus heeft jouw hond misschien zoiets vervelends meegemaakt in de buurt van geiten?
Yep ik las dat verhaal ook en dat kan, maar dat is natuurlijk altijd lastig te zeggen.
Het valt iig niet zo in de smaak bij jou hond.
Door jt
#1774214
HannekeKjell schreef: Nou... ik las een paar dagen terug in een ander topic over een hond die bij een schapenwei tegen schrikdraad gelopen was en daarna ook angstig reageerde bij het voeren van lam/schaap producten.
Dus heeft jouw hond misschien zoiets vervelends meegemaakt in de buurt van geiten?
nou niet dat ik weet.ik kan me ook niet herinneren dat die een nare ervaring heeft gehad met iets op dat vlak.maar ja, misschien heb ik dat moment wel net gemist en heb ik er niets van meegekregen.ik kan het anders ook niet verklaren.
Door jt
#1774225
Nadia schreef: Ik denk niet dat het angst is.. Maar gewoon opwinding.. Dat kan in de dierentuin goed. En van een groot stuk vlees ook..
ja maar het lijkt mij dat als het opwinding is,hij niet met z'n staart tussen zijn poten staat en dan heel schichtig om zich heen kijkt en begint te trillen.hij werdt echt gewoon bang.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door