Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Wil
#1769419
Hoi,

Sally (03-03-1999) moet in december haar rabiesenting weer krijgen. Nu vraag ik me af of ik dat nog wel moet laten doen. Enerzijds denk ik van wel omdat ze jaren geleden getiterd is omdat ze mee ging naar Engeland en daarna altijd de enting op tijd heeft gekregen.(1x vanguard en later nobivac) en ook omdat we ieder jaar naar de Ardennen gaan maar anderzijds ben ik bang dat het haar misschien te veel belast.  Andere entingen krijgt ze niet meer en daarvoor ook al om de 3 jaar.

Wat denken jullie?

Sally is goed gezond en nog hartstikke fit.

Wil
Door Suzanne
#1774460
Angelique schreef: Het ligt eraan of het nu nog nodig is. Als je naar de Ardennen gaat is het verplicht en dat is daar ook niet zomaar.
Yup, dat dus: als je mhet haar naar het buitenland wilt of wilt kunnen, dan ontkom je niet aan de RAbies-enting.... kies wel voor de 3-jaarsvariant!
Overige entingen zou ik idd niet meer laten zetten.

Suzanne
Door Wil
#1774516
Dan moet ik het toch maar want in februari gaan we ook weer naar de Ardennen. En hoewel ik in al die jaren nog nooit gecontroleerd ben zal je zien dat er dan ineens iemand naar de papieren vraagt. :-[ :o . Dus zolang de hondjes gezond zijn blijven we gewoon gaan.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door