Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door BbvDoerak
#1767442
Even buiten beschouwing gelaten wat de meerwaarde of voedingswaarde van een rijstwafel zou zijn maar mag een hond die eigenlijk hebben?
Hij krijgt er misschien eentje per dag als traktatie, hij vindt ze echt geweldig (vrouwtje krijgt al de kriebels van de geur alleen al maar goed).
Door Daphne&Jayden
#1767470
Je mag natuurlijk altijd nog zelf bepalen wat je je hond te eten geeft.  ;) Al zal het heus geen kwaad kunnen en daarbij zal het altijd nog beter zijn dan een hondenkoekje. Aangezien het enige wat in een rijstwafel zit, een beetje zout is voor de smaak, maar volgens mij zijn ze ook zoutloos te koop.
En anders een 1x in de week als je het hem toch wil geven, al doe je dan natuurlijk wel heel lang met zo'n pak, als je er zelf niet van mee eet.  :P
Heb je hem wel een (zelf)gedroogd vlees gegeven? Zeker bij zelfgedroogd...ik denk dat ie de rijstwafel dan gauw laat liggen.  ;) ;D
Door Happy Tail
#1767499
ik zou hem een grote plezier doen met gedroogde snacks ;D rundvleesplakjes, kippenstukjes, kippenpootjes, lamspensstafjes gedroogde long etc.

hier zullen ze een rijstwafel ook graaaag verorberen: net als een net geroosterde boterham, blokjes kaas, krackers etc..  ::) maar ik geef ze als snack een "honden verantwoord" tussendoortje :D
Door BbvDoerak
#1767611
Hij krijgt natuurlijk ook gewoon verantwoorde hondensnackjes hoor zoals pensstaafjes, kippenekjes, bullepees, kippevleugels ;)
Maar mijn dochter wilde laatst graag weer eens rijstwafels hebben dus ik een pak meegenomen.
Nou toen mijn dochter er een in de handen had liep onze hond ineens heel braaf achter haar aan. En toen er een kruimel viel dook hij erop...
Dus ja toen maar eens geprobeerd en hij vindt ze echt geweldig ???, nu krijgt hij dus wel eens een stukje als beloning of een stukje door zijn kvv (ziet dat er ook niet zo saai uit hahaha)
Door dancingdaydream
#1767688
tja, zolang hij geen granenallerie heeft zou het geen kwaad kunnen inderdaad. meerwaarde heeft t niet.
En daarnaast zit in de meeste KVV's ook rijst.
Door Parelridder
#1767950
Rijstwafels zijn behoorlijk zout. Als je dat elke dag geeft, zou ik een rol zoutloze kopen, van zilvervliesrijst.
Door BbvDoerak
#1771494
O ja die kleintjes, die lusten mijn kinderen ook dus die kan ik wel halen als tussendoortje...
Rare hond met rare gewoontes ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door