Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#1766460
met Mozes,


loopt erg slecht.
nadat we op aanraden van de DA zijn overgestapt op remadyl i.p.v. de metacam is er echt geen verbetering opgetreden.
Het enige wat wel helpt is zwemmen, daarna is hij toch wel enigzins ontspannen.
Ik wil nu naar een osteophaat met hem..

gek he...ik zoek me helemaal suf op het internet om een goeie te vinden in de buurt hier...schijnt echt niet te mogen lukken.
Hebben jullie een goede ervaring met een osteophaat..hoeft van mij  nu echt niet meer in de burrt te zijn ( als hetmaar niet Groningen is )

wel hier zuid-holland of zeeland....please :-\
Laatst gewijzigd door senadance op do 30 sep 2010, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jacqueline1968
#1766476
Nethanja Pruyssers is en dierfysio en osteopaat en ik vind haar fantastisch, ze heeft onze honden heel goed geholpen.

je kan haar naam googelen, komt het goed.
ze werkt vanuit rotterdam en zwijndrecht, maar volgens mij woont ze in zeeland.

succes !!
Door senadance
#1766588
Jacqueline1968 schreef: Nethanja Pruyssers is en dierfysio en osteopaat en ik vind haar fantastisch, ze heeft onze honden heel goed geholpen.

je kan haar naam googelen, komt het goed.
ze werkt vanuit rotterdam en zwijndrecht, maar volgens mij woont ze in zeeland.

succes !!

afspraak gemaakt


30 oktober morgens...
Door Jacqueline1968
#1766623
graag gedaan, nethanja is heel druk maar als ze voor een hond gaat, doet ze dat ook.

wij hebben diep respect voor haar kennis, kunde naar de honden toe en de resultaten liegen er niet om.
kan ze iets niet, zal ze het je zeker zeggen. we kennen haar al zeker 15jaar nu en ze breidt haar kennis nog steeds uit met diverse studies.

doe haar de hartelijke groeten van jacqueline & en riesenschnauzer Gorby als je wilt. :)

fijn dat het dus 30 september blijkt te zijn, en ja voor Gorby kwm ze ook bij ons thuis.
Door senadance
#1766709
Jacqueline1968 schreef: graag gedaan, nethanja is heel druk maar als ze voor een hond gaat, doet ze dat ook.

wij hebben diep respect voor haar kennis, kunde naar de honden toe en de resultaten liegen er niet om.
kan ze iets niet, zal ze het je zeker zeggen. we kennen haar al zeker 15jaar nu en ze breidt haar kennis nog steeds uit met diverse studies.

doe haar de hartelijke groeten van jacqueline & en riesenschnauzer Gorby als je wilt. :)

fijn dat het dus 30 september blijkt te zijn, en ja voor Gorby kwm ze ook bij ons thuis.

zal ik zeker doen!!!!!!
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#1767023
Jacqueline1968 schreef: Nethanja Pruyssers is en dierfysio en osteopaat en ik vind haar fantastisch, ze heeft onze honden heel goed geholpen.

je kan haar naam googelen, komt het goed.
ze werkt vanuit rotterdam en zwijndrecht, maar volgens mij woont ze in zeeland.

succes !!
Ik heb ook Nethanja als osteopaat gehad, komt aan huis en ik vind haar erg goed!!

Heel veel succes met Mozes, ik hoop dat het helpt!!
#1774485
Nethanja Pruyssers  is geweest...wat een schat zeg!!!!

is een uur met lastige Mozes beziggeweest..hij was achteraf gesloopt.
19 oktober komt ze weer!
er zaten veel blockades en verspanningen...zijn rug was prima in orde.

nu maar afwachten.
Het kraakte  :o :oaan alle kanten maar hij liet de behandeling over het algemeen wel goed toe als hij tussen door een snoepie kreeg...hi hi...een blokje komkommer.... :o :o
Laatst gewijzigd door senadance op do 30 sep 2010, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
#1774570
fijn dat het klikte, want dat is ook heel belangrijjk.

nethanja is echte en klasse apart, wij kennen haar nu zo'n 15jaar en ze groeit nog elke keer in kennis, maar ook haar inzet en liefde naar de dieren toe, haar "drive" om ze te helpen.......... fantastisch.

ik hoop dat ze kan helpen, je moet dat altijd afwachten, maar wij (poot)duimen mee  :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door