Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tiny
#1765791
Ja laat ik het maar zeggen: natte dromen.
Want hoe nat is een natte droom?
Het begon bij Rosco met een plekje op zijn kussen. Na een aantal weken werd het plekje groter. Dat gebeurt nu dus ongeveer 1 a 2 keer per week.

De afgelopen 3 weken is het zo dat zijn hele kussen nat is, zijn stretcher nat is en dat het op de vloer druipt. Spreek je dan nog van een natte droom of is hij incontinent?
Ik heb al eens een topic geopend over een implantaat. Op 4 oktober is het de bedoeling dat ik er een laat zetten (jaja, dierendag, maar misschien help ik hem er wel mee).
Is het Mister Macho of moet ik verder zoeken? Wat denken jullie?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1765834
dan heeft ie wel heel veel natte dromen in 1 nacht als het zo erg is dat zijn hele kussen, stretcher nat is en dat het op de vloer druipt.....
lijkt mij meer dat ie s'nachts zijn urine niet op kan houden..
Door Lizzy
#1765839
Ik denk eerder aan urine. Kun je het sloopje van zijn kussen een paar dagen in een plastic zak doen (dicht binden)? Dan moet je na een dag of 2 wel kunnen ruiken of je met urine te maken hebt, volgens mij.
Door Lizzy
#1765862
vanaalst schreef: als ie een natte droom heeft gehad dan kleeft dat, urine niet...
U heeft ervaring...? :biggrin2:
Door bloemetje
#1766083
Guus heeft er weleens 1 gehad terwijl ik naast hem op de bank zat  ::). Maar dat was echt niet zoveel hoor. Het moet toch haast wel urine zijn!

You're missing out zonder dromen :biggrin2:
Door tiny
#1766387
Jullie denken dus dezelfde kant op als ik. Het kleeft niet, is meer water dan wat anders. Maar dan de volgende vraag: wie van de 2 zou het zijn?
Tessa van 11,5 of Rosco van 4,5. Ze doen hier namelijk ook veel aan stretchertje wisselen. Als ze gaan slapen liggen ze op een andere stretcher dan als ze wakker worden ;) Ook zal ik eens in de gaten gaan houden of het met het eten te maken heeft. Ik krijg het stinkende vermoeden dat een van de twee veel meer plast als ze gemalen hebben gegeten dan als ze hele stukken eten. Eens ff een schematje maken. Maar bedankt voor het bevestigen van mijn vermoeden :biggrin2:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door