Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Dreetje
#1763252
Via MP vond ik Tara's Home Versvoer in Hellevoetsluis.
Ze hebben een KVV maar verkopen ook BARF produkten.
Wie kent dit en is dit wat?
Door Borgerbos
#1772164
[quote="Dreetje"]
Via MP vond ik Tara's Home Versvoer in Hellevoetsluis.
Ze hebben een KVV maar verkopen ook BARF produkten.
Wie kent dit en is dit wat?
[/quote]

Ik had 2 weken geleden een mailtje van haar ontvangen met een daarbij behorende bestellijst en via de advertentie op marktplaats begreep ik dat ze in Tiendeveen woonde. Ik kom 1 x per week langs Tiendeveeen dus had een bestelling gedaan en zou dit dan eigenlijk morgen krijgen maar nu blijkt dat ze nog steeds in de randstad woont dus mijn bestelling gaat dus helaas niet door.

groetjes
Yvonne
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1772168
[quote="Borgerbos"]
Ik had 2 weken geleden een mailtje van haar ontvangen met een daarbij behorende bestellijst en via de advertentie op marktplaats begreep ik dat ze in Tiendeveen woonde. Ik kom 1 x per week langs Tiendeveeen dus had een bestelling gedaan en zou dit dan eigenlijk morgen krijgen maar nu blijkt dat ze nog steeds in de randstad woont dus mijn bestelling gaat dus helaas niet door.

groetjes
Yvonne
[/quote]

Yvonne, Borgerbos....jij moet een st. Bernhard hebben :)
Door **Jolanda**
#1772322
[quote="Borgerbos"]
Ik had 2 weken geleden een mailtje van haar ontvangen met een daarbij behorende bestellijst en via de advertentie op marktplaats begreep ik dat ze in Tiendeveen woonde. Ik kom 1 x per week langs Tiendeveeen dus had een bestelling gedaan en zou dit dan eigenlijk morgen krijgen maar nu blijkt dat ze nog steeds in de randstad woont dus mijn bestelling gaat dus helaas niet door.

groetjes
Yvonne
[/quote]

Hey Yvonne, ook hier :D :biggrin2:

Ontopic; geen idee, nog nooit van gehoord. Je kunt niet meer dan proberen lijkt mij. Even vragen wat ze hebben, eventueel samenstelling/ingredienten (calciumbron, granen ect)
oh ja en laat hier even weten hoe het is bevallen ;) :)
Door Borgerbos
#1772500
[quote="Angelique"]
Yvonne, Borgerbos....jij moet een st. Bernhard hebben :)
[/quote]

Hoi Angelique. Jaha 11 stuks. Maar tot nu toe alleen mijn oudste teef van 9 jaar op vlees.

groetjes
Yvonne
Door Borgerbos
#1772502
[quote="Jol"]
Hey Yvonne, ook hier :D :biggrin2:

Ontopic; geen idee, nog nooit van gehoord. Je kunt niet meer dan proberen lijkt mij. Even vragen wat ze hebben, eventueel samenstelling/ingredienten (calciumbron, granen ect)
oh ja en laat hier even weten hoe het is bevallen ;) :)
[/quote]

hej :)
Ik heb nu gisteren eerst maar 30 kilo Kivo compleet opgehaald. Is nog wel aan de prijs vergeleken met een brok voeren maar een stuk goedkoper dan de Carnibest en tja het formaat Sint Bernard heeft nu eenmaal iets meer nodig dan een Border Collie.

groetjes
Yvonne
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door