Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Suzanne
#1761273
Help ;-)

Ik heb al tijden die schattig pluizige maar erg dooie dingen in de vriezer... ik durf niet ;-(

Kijk, ik ben nog van het type wat die pluiskuikens wil aaien zeg maar.... en om dat nou aan de hond te gaan voeren... maar goed... ik ga het wel doen... morgen...

Ik had het idee ze te laten ontdooien en dan maar geven dus? Ik heb niet het minste benul of de honden dit wel als voer zien .. en dat ze er niet mee gaan spelen dus....
Mij lijkt "buiten voeren" nog wel het meest handige.... want ja.. ik moet het wel nog op ruimen als ze er niet van eten.. of erger, als ze er wel van eten, maar dingen overlaten ;-((  En dan moet ik dus herkenbare delen van pluizige.... nou ja, vul maar in.

Held.. ik ;-((

Suzanne
Door Nadia
#1761326
haha.. HEEEL herkenbaar..

Ik stond ook te gruwelen de eerste keer... (ik probeer nog altijd Yordi het te laten geven (wat een zin :P ) )

De katten en hond spelen er idd eerst een tijdje mee. Kain voer ik het buiten. Kain vind het lekkerder als het wat gerijpt heeft.. Dus als ze het niet eten.. Laat een dagje buiten liggen en geef daarna weer. Volgens Kain is het dan lekkerder ;D
Door Nadia
#1761437
Vaya heeft net aan zelfbediening gedaan..  Ze heeft een 1 kilo zak gejat tijdens de vriezer schoonmaken.. En een kuiken uit gefrommeld.. Zal goed opletten dat ik er niet meer tegen kom!
Door BbvDoerak
#1761814
Hahaha, zo durf ik geen konijnekopjes te voeren, voel ik me schuldig tegenover Harrie (konijn van mijn dochter).
Voor de rest heb ik me er al aardig overheen gezet maar ik heb mijn grenzen :'(
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1763951
Jasmin schreef: Zo stond ik te griezelen, toen ik een zalmkop in tweeën moest hakken. Dat oog ........beweegt als je het aanraakt! :-\
;D de 1e keer dat ik zalmkop stondt te hakken, spatte het oog uit elkaar...is niet aan te raden  ;D
Maar je went eraan  ;)
Door Benjy en Misty
#1764178
Hier al  net zo'n held op sokken. Ooit 2 vissenkoppen gekocht. Eddy overleed net voor ik het hem kon geven  :( en dus waren ze beiden voor Benjy. Bij de eerste kop lag ik "gelukkig" ziek in bed zodat manlief ze moest geven. Dit doet hij echt alleen als ik ziek in bed lig en anders niet. Bij de 2e kop moest ik eraan geloven. Het was een grote. Benjy knabbelde er toen was aan maar eten ho maar. De 1e keer had hij het ook overgegeven dus misschien viel het toch niet zo in de smaak.  :-\ Ik moest dus toen ook nog die vieze kop opruimen. Brrrrrrr.... Gegriezeld heb ik ervan en meteen voorgenomen dat zoiets nooit meer in huis komt.

Verder geef ik echt geen prooidieren en ook geen lamskoppen. Een konijnenkopje durf ik nog wel te geven zolang de ogen eruit zijn.
Door Jasmin
#1764785
Nadia schreef: Hoe hebben ze het gevonden?
Heb het nog niet gegeven, ligt nog in de vriezer. Maar ze heeft al wel hele makreel en sardien op. En wat denk je dat het eerst naar binnen gaat?... juist de kop!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door