Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door **Jolanda**
#1760735
Vanmorgen zag ik ineens een klein bultje op het onderste ooglid van Tanja.
Het is 'wit', maar dan wit van de huid omdat het volgens mij kaal is.

Heeft iemand enig idee wat dit is? En kan ik er iets aan doen met huis-tuin-en keukenmiddeltjes?

Ze traant ook aardig, maar dat doet ze ook met het andere oog...daar moet ik komende week toch maar weer eens spul voor halen ::)
Door **Jolanda**
#1761454
Aan de buitenkant, ik kan hem zo zien.
Tanja laat het helaas niet toe dat ik eens goed kan kijken :-\ Maar het is in ieder geval wit/buin van de huid, geen super raar kleurtje...alhoewel, haar huid/ooglid is daar wel zwart :-\ Maar het is niet zo dat ik hem kan vergelijken met bijv een puistje zoals bij mensen, niet zo wit.
Door Nadia
#1761489
een ingegroeid haarzakje?? Ik weet dat kortharige honden daar snel last van hebben. Maarja, dat is Tanja niet echt :P

he bah.. Het zit jou met Tannie niet echt mee he.
Door **Jolanda**
#1761494
Tja...herplaatser he, dat zijn meestal probleemhonden :D ;) Ach nee, het is een schat, tja dat ze af en toe wat heeft kan ze natuurlijk ook niks aan doen en kan iedere hond overkomen.

Ik heb niet het idee dat ze er last van heeft, het was er ook vanmorgen ineens ::) Dat het morgenvroeg ineens weg is zal wel niet ::)
Door Nynke
#1761538
bij Jeppe is een klein bultje onder zijn oog verwijderd, op mijn verzoek, omdat er daar weinig huid over is om te hechten, wilde ik niet wachten tot het groter was. Het was toen ongeveer zo groot als een speldenknop en zat 2-3 mm onder de bovenrand van zijn onderste ooglid .
Door **Jolanda**
#1761616
Nynke F schreef: bij Jeppe is een klein bultje onder zijn oog verwijderd, op mijn verzoek, omdat er daar weinig huid over is om te hechten, wilde ik niet wachten tot het groter was. Het was toen ongeveer zo groot als een speldenknop en zat 2-3 mm onder de bovenrand van zijn onderste ooglid .
Ohw en wat was dat dan? Zoals jij het beschrijft lijkt het heel erg op het bultje van Tan.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door