Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door donk2
#1754531
Wat vinden jullie van Naturis. Heb nu verschillende KVV's geprobeerd, maar deze stinkt echt vreselijk  :-\. Ik durf het eigenlijk niet te voeren.
Het zou niet van de bedorven zending moeten zijn gezien het nr. wat erop staat.
Door Eranthe
#1754626
Ik zou zeggen: breng het terug naar je verkooppunt en vraag je geld terug. Kan niet moeilijk zijn lijkt me.
Ik heb zelf ook geen goede ervaringen met dit merk, maar ik zie Angelique het ene topic sluiten en de andere wordt weer geopend. Daarom ga ik er verder niet op in.
Door orinake
#1754730
het "slechte" lot is volledig vernietigd ondertussen, dus daar heeft het niets mee te maken.
Neem contact op met je verkooppunt, door problemen hier op BP te gooien, zonder het te overleggen met de betreffende fabrikant word niemand geholpen.
In tegendeel.
Jullie weten toch dat dit kan vallen onder laster en eerroof (aangezien er ook heel wat tevreden klanten zijn)
Door moniqueo
#1754833
Zeggen dat een kvv stinkt is geen laster,ik vond kivo ook zo stinken en is in de kliko belandt,stinken wilt niet zeggen dat het slecht
is,maar over naturis wordt er wel heel vaak negatief geschreven.

Het lijkt wel een beetje een hetze ::)
Door ilovegoldenretrievers
#1758816
Ik vond naturis niet zo stinken.  Ziet er goed uit, ik geef op het moment wel weer shaweca, haaksbarf en carnibest, maar dat is om de prijs en de samenstelling. Haakbarf paard en dan shaweca rund en de rest zelf samenstellen. Carnibest geef ik nu aan de pups. En soms krijgt Bentie daar ook wat van.
Door Suzanne
#1759680
[quote="Tossi"]
Zeggen dat een kvv stinkt is geen laster,ik vond kivo ook zo stinken en is in de kliko belandt,stinken wilt niet zeggen dat het slecht
is,maar over naturis wordt er wel heel vaak negatief geschreven.

Het lijkt wel een beetje een hetze ::)
[/quote]

Dat vond ik ook.
Kijk, een voer bevalt of bevalt niet. Mij bevalt smuldier en carnibest (eh... de honden dus). Naturis ging er hier (in de opstartfase van dat merk) prima in, maar ontlasting was wat minder.
Dat wil NIET zeggen dat het voer slecht is, dat zegt dat mijn honden er niet zo heel goed op reageerden.

Om dan topic na topic te openen hoe slecht het wel niet is.... ;-(  vind ik ook niet eerlijk eigenlijk.

Suzanne
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door