Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door avalon
#174941
Avalon en Angie eten nu al een poosje cb-light, dat heeft er inmiddels voor gezorgd dat Avalon ruim een pond is afgevallen en Angie een halve pond.
Nu willen wij Avalon dus laten dekken maar hoelang kan ik dan nog met de light doorgaan? want lijnen en zwanger lijkt mij dus geen goede combinatie. Tot de dekking blijf ik in ieder geval light geven, want er mag nog wel wat af. Hoe pak ik dat aan als ze gedekt is? gewoon nog een poosje light of gelijk over naar normaal? en als ze draagt over naar puppy? of pas als ze daadwerkelijk puppen heeft? (dus als ze geboren zijn?
Door ine
#174950
Misschien overgaan op de natuurmix, maar de eerste weken een normale hoeveelheid.
Puppenvoer??????? Waarvoor?
Gewoon doorgaan met Natuur eventueel af en toe aktief, maar normale voeding geven. CB heeft ook geen puppy, is nergens voor nodig!
Door danielle1980
#175049
[quote="avalon"]
Avalon en Angie eten nu al een poosje cb-light, dat heeft er inmiddels voor gezorgd dat Avalon ruim een pond is afgevallen en Angie een halve pond.
Nu willen wij Avalon dus laten dekken maar hoelang kan ik dan nog met de light doorgaan? want lijnen en zwanger lijkt mij dus geen goede combinatie. Tot de dekking blijf ik in ieder geval light geven, want er mag nog wel wat af. Hoe pak ik dat aan als ze gedekt is? gewoon nog een poosje light of gelijk over naar normaal? en als ze draagt over naar puppy? of pas als ze daadwerkelijk puppen heeft? (dus als ze geboren zijn?

[/quote]

hoi wij hebben essie light gegeven tot ze gedekt was,
toen onmiddelijk overgestapt op natuurmix.
er was ons dat echt aangeraden,
want light is dan niet goed meer.
je kan dan van de natuur gewoon iets minder geven dan normaal nodig is.
tot je weet dat ze draagt en het dan weer gaan opvoeren.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#175444
Ik zou ze op normaal voer overzetten gewoon doorvoeren,niet te veel,niet te weinig.Als ze pups heeft zie je snel genoeg of ze meer of minder moet krijgen.Zo ja meer,doen. ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#175925
Ik zou haar vanaf de dekking op normaal voer zetten en haar daar op laten naar mate dat de zwangerschap vorderd geef je meer te eten, want ze moet ook niet slank aan de bevalling beginnen anders hou je een graatje over (maar ook niet vet) Ik zou verder geen varianten voer geven waarom puppy voer ??? gewoon de natuurmix en je geeft naar dat er nodig is.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door