Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door BbvDoerak
#1757834
De eerste week BARF zit er bijna op en zowel mijn hond als ik vinden het geweldig.
Nu dacht ik hem gisteren dus superlekker vlees te voeren, namelijk kangeroe (tenminste ben er zelf dol op).
Wat denk je...hij kijkt ernaar en trekt zijn neus op :(, nou ja.
En hij bliefde het echt niet!
Hebben jullie ook van die kieskeurige eters en wat blieven die dan niet?
Moet ik hem het toch nog een paar keer aanbieden? Zou het dan helpen om het in nog kleinere stukjes te snijden?
Verder lust hij wel van alles, kip, runderkopvlees, paard, hazevlees etc.
Tsja mijn man zei al om het anders te vermalen tot hamburgers hahahaha
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#1757880
Die van mij eten alles behalve duif ,maar misschien omdat het onder wild vlees valt?

Je kan kleine stukjes proberen.
Misschien is het te taai om zo in een groot stuk te geven.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1757882
:biggrin2: ze heten hier niet voor niets de barfmutsen  :biggrin2:
kunnen al niet gaan eten als ik sta te kijken ,  en als ik dan een half uurtje iets anders ga doen eten ze het stiekum op !!

vaak wou ik dat ik barfmonsters had  :-[ :-[
Door Alba
#1757896
Tja, sommige dingen lusten ze gewoon niet. Toen Alba nog een BARF-monster was en alles at dacht ik eens chique te doen en struisvogelvlees te kopen. Nou, mooi niet! Inmiddels is het een BARF-muts geworden en is ze veel wisselvalliger in wat ze wel en niet wil maar struis blijft goor :).
Door BbvDoerak
#1758009
Ongelofelijk he, denk je ze superlekker en goed vlees voor te zetten krijg je dat? En terwijl ze de goorste dingen zoals pens en hele vis zo weg eten? :D
Door smulpaap
#1758018
Ik heb het hier met hertenvlees , twee maal geprobeert en allebei de keren vier honden die er hun neus voor ophaalden .... en ja als ze dat alle vier doen ?
Verder zijn we er eenmaal ingetrapt met panharing ,drie stuks aten er heerlijk in ....de vierde was ""slimmer"" die blieft liever foute haring die de butlers ook eten  ::)
Ik heb het bewaard en gaf het haar als tussendoortje , nou ze pakte het heel gewillig aan en at het toen wel op  ::) dus helaas voor madam dat krijgt ze dus gewoon weer
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1758030
Tja kieskeurige honden....  :P
Heb de mazzel dat er hier meestal wel 1 van de 6 is die het eet, dus uiteindelijk komt het dan wel op.
Merk wel groot verschil tussen de borders en de herders, de borders op 1 na houden niet van: krokodil, gans, duif, fazant, gemengde vis.
De herders zijn makkelijker en hebben alleen moeite met: gemengde vis en soms groente.
En die border collie eet alles, dat is net een vuilnisbak  :biggrin2:
Door BbvDoerak
#1758269
Waar haal je krokodillenvlees vandaan? Vondt kangaroe al exotisch...
Zie je hier al amper op de menukaart staan.
Mijn 8 weken oude Cane Corso opvang pup vondt het trouwens niet erg dat de mijne de kangaroe liet liggen ;)
Door **Jolanda**
#1758318
Oh ja hoor, het komt zeker voor dat honden niet alles lusten, wij mensen vinden ook niet alles even lekker ;)

Hier word door 2 honden geen fazant gegeten, de 3e vind het geweldig. Kabeljouw vinden ze niet super, duif eten ze alle 3 niet.
Verder vond 1 hond lamsnieren niet geweldig...nee zelfs vies, maar na wat trucjes (klein knippen en onder spiervlees mengen) eet hij het nu wel gewoon ;)
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1758342
[quote="BbvDoerak"]
Waar haal je krokodillenvlees vandaan? Vondt kangaroe al exotisch...
Zie je hier al amper op de menukaart staan.
Mijn 8 weken oude Cane Corso opvang pup vondt het trouwens niet erg dat de mijne de kangaroe liet liggen ;)
[/quote]

Ooit eens een kilo gekregen uit het zuiden van het land.
Waren krokodilstaarten, vondt dat ook wel erg exotisch  :biggrin2:
Ik geloof dat het nu niet meer leverbaar is.
Kangaroe hebben ze hier nog nooit gehad, mij te duur  ;)
Door Parelridder
#1758356
Je kunt het eventueel drogen (in machine of over, zie het topic hierover in de bieb). Misschien lust ze het op die manier wel en kan ze zo ook wennen aan de smaak?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door