Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Dian
#1755403
ik ben met Rakker bij Erwin geweest, en het valt me nu op dat meneer eigenlijk 6 jaar uit het lood heeft gelopen.........als hij voor me liet op de ballustrade, dus gewoon rechtuit, dan week zijn achterhand naar links en zijn voorkant naar rechts................. een paar dagen na de behandeling bij Erwin viel me in ene op dat hij recht liep............. let er nu telkens op en zie nog maar heel af en toe dat scheve lopen van hem........... Had het er nooit met mijn vader overgehad en die vroeg ik het en die was het ook opgevallen............. Hij zegt, ik dacht dat dat scheve bij Rakker hoorde???!!!

ik ben toch wel blij dat we gegaan zijn, hij heeft sinds die tijd geen stukje graan meer gehad, zijn keutels zijn mooi stevig, ook nadat hij een poosje in de auto heeft gezeten............daarna wilde hij nog wel eens dunnere kak hebben waarvan ik dacht dat het van stress kwam...........
Door Lizzy
#1756340
Dian schreef: ik ben met Rakker bij Erwin geweest, en het valt me nu op dat meneer eigenlijk 6 jaar uit het lood heeft gelopen.........als hij voor me liet op de ballustrade, dus gewoon rechtuit, dan week zijn achterhand naar links en zijn voorkant naar rechts................. een paar dagen na de behandeling bij Erwin viel me in ene op dat hij recht liep............. let er nu telkens op en zie nog maar heel af en toe dat scheve lopen van hem........... Had het er nooit met mijn vader overgehad en die vroeg ik het en die was het ook opgevallen............. Hij zegt, ik dacht dat dat scheve bij Rakker hoorde???!!!

ik ben toch wel blij dat we gegaan zijn, hij heeft sinds die tijd geen stukje graan meer gehad, zijn keutels zijn mooi stevig, ook nadat hij een poosje in de auto heeft gezeten............daarna wilde hij nog wel eens dunnere kak hebben waarvan ik dacht dat het van stress kwam...........
Ongelofelijk he! Dit is een mooi bericht Dian. Rakker zal het zelf ook wel merken!

Gaf je Rakker een KVV met graan erin?
Gebruikersavatar
Door Dian
#1756502
Lizzy schreef: Ongelofelijk he! Dit is een mooi bericht Dian. Rakker zal het zelf ook wel merken!

Gaf je Rakker een KVV met graan erin?
toen Rakker bij mijn vader was wel........... die vond die schijven zo fijn om te geven, dus kreeg hij toen Prins.............. nu krijgt hij weer granenvrije KVV met konijn, eend etc tussendoor als maaltijd (hij wil niet meer elke dag botten vreten, dan stopt hij op een gegeven moment en blijft dat volhouden...........toen heb ik toch maar de beslissing genomen dat hij weer kvv kreeg...............

en met trainen kreeg hij wel eens brokjes............ :P dat is nu allemaal gedroogd spul geworden.......... moet er echt aan denken om het uit mijn jas te halen, want als ik ergens kom, stink ik een uur in de wind ::)
Gebruikersavatar
Door Dian
#1758838
Nicky schreef: Wat goed!...Dian..het heeft helemaal niks met dit topic te maken...maar ik vind je haar zoooo mooi op de foto van je onderschrift!
haha, komt omdat het op dit moment spontaan krult................doe er niets mee, was mijn haar 's morgens, borstel erdoor, even een beetjes in de krul knijpen en drogen maar.............. vorige week wel even de punten bij laten werken en bovenop iets eraf laten halen........
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door