Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door TMG1961
#1757575
Pixie krijg 's maandags en vrijdag visjes. Per dag 200 gram dus 400 gram per week. Die 400 gram trek ik van het weektotaal af en daarna worden de procenten voor de rest erop losgelaten..nou ja een excel bestand wat ik gemaakt heb doet dat  :biggrin2: Tot zover is me alles duidelijk.

Nu krijgt ze die 2 dagen dus 200 gram vis, 300 gram spiervlees en 250 gram vleesbot. 's ochtends krijgt ze vis met spiervlees en 's avonds bot met spiervlees. Kan dat of kan ik beter 's ochtends vis met bot en 's avonds alleen het vlees?

Nog een vraag. Maakt het nog wat uit als je op een dag bot van 1 diersoort geeft en spiervlees van andere diersoort? Of moet beide van hetzelfde dier zijn?
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1758023
Over je 1e vraag,

Is gewoon even kijken hoe je hond het erop doet.
Als dat prima gaat die 200gr vis s'ochtends en 300gr spiervlees + 250gr vleesbot s'avonds, zou ik het lekker zo laten.
Hier doe ik altijd gewoon 1 hele dag in de week visdag, dat is meestal wel zalmkop of zalmlijf, en dat gaat ook prima.

Je andere vraag, nee maakt niet uit. Is gewoon wat jij wil mag hetzelfde zijn en mag ook verschillend zijn, spiervlees is spiervlees.

Heb ik een vraag aan jou, zou je mij dat excelrekenbestandje door willen sturen, ik ben wel benieuwd. Nu doe ik alles nog ouderwets met een rekenmachine, maar dat klinkt wel erg makkelijk!
Zoja dan stuur ik je even mijn mailadres via pb.

Barfplaats wordt gesponsord door