Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door barjas
#1757084
Wie voert zijn hond kabeljauw kop??? Kan dit vinden ze dit over het alg ook lekker en  is t goed?? We lezen het graag.
Door **Jolanda**
#1757322
Kabeljouwkop en lijf blieven de honden hier niet, kabeljouwfilet gaat er wel in maar is niet zo favoriet hoor.
Gebruikersavatar
Door nova
#1757346
[quote="barjas"]
Wie voert zijn hond kabeljauw kop??? Kan dit vinden ze dit over het alg ook lekker en  is t goed?? We lezen het graag.
[/quote]

Hier wordt ook zeer verontwaardigd gekeken als er kabeljauw wordt geserveerd voor mn dames  ::)
Door spickenstef
#1757419
Quin lust tot nu toe alles alleen dus de kabeljouw liet hij liggen maar s'avonds heel laat heeft hij ze dan toch opgekregen
Gebruikersavatar
Door pike
#1757611
Ik heb een keer enkele kabeljauwkoppen gekregen van iemand omdat haar hond ze niet lustte. Nou, die van mij lustten ze ook geen van drieën. Daar ging mijn gratis barfhap  >:(
Door Migudu
#1757619
Wat vreemd he, wat is er dan mis met kabeljauw, zou je denken??

Groetjes,
Gerda
Door TMG1961
#1757777
Geen idee wat Pixie ervan vindt. Ik gok op dat ze het wel eet, tot nu toe niets tegen gekomen waarvan ze vond dat het niet eetbaar was.
Door Roef & Hidde
#1757801
roef blieft ook geen kabeljauw,maar is eigenlijk een ontzettende klier met vis  >:(
alleen zalmfilet(ja doei zei mijn portomonee) of de zalmmix van herby opgeleukt met ei wil dan nog.maar niet van harte.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1758017
Gister 5 kabeljauwkoppen gekregen met lijf.
Deden me erg denken aan mijn allereerste barfervaring.
Toen had ik gelezen dat honden alle soorten vis mochten hebben, dus ik leuk naar markt.
Kom ik thuis met voor ieder een kabeljauwkop, nou ik heb de border collie's nog nooit zo'n vies gezicht zien trekken  ;D

Ga het nu proberen met de herdertjes met deze koppen.
En de lijven mogen de borders dan proberen.
Ben benieuwd  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#1758904
[quote="DewiSam"]
Ik heb tot nu toe alleen kabeljauwfilet gegeven maar ze vinden het heerlijk :)
[/quote]
filet lusten ze hier vast ook wel  ::) maar die eten we liever zelf op  :biggrin2:
Door Chunga
#1833146
Hier gisteren kabeljauw koppen gehaald op de markt.
De verkoper wou er eerst 3 voor € 2,50 hebben.
Toe we zeiden dat het voor de honden was, kregen we 10 stuks voor € 5,-
Waren wel zware koppen, had redelijk wat moeite de zak met de 10 koppen te tillen.

Luna, na enig trek- en kauwwerk is de kop voor een groot deel weg.
En lady die trekt der neus ervoor op  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door