Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Nadia
#1757034
Ik wil Nox ondersteunen met Traumeel omdat hij behoorlijk pijn aan zijn bekje heeft. Ik heb alleen tabs en gel in huis. Daar kan ik niks mee. Ik wil hem niet gaan pesten om pilletjes te geven.

Ik krijg nergens traumeel druppels uitgehaald.  :-\
Wel kan ik zo nog arnica complex van dr vogel halen. Is dit een goede optie om te geven in plaats van de traumeel?? Morgen kan ik het wel krijgen, dan word het besteld. Maar ik wil het graag nu gaan halen. Meneer heeft echt pijn.

Ik hoop snel van jullie te horen dat ik nu naar de winkel kan rennen.
#1757047
Dit heb ik op de site van dr vogel gevonden, dus lijkt me wel dat dat goed is.

A.Vogel Arnica D6 is een homeopathisch geneesmiddel dat helpt bij pijn door kneuzing of verrekking, blauwe plekken (ten gevolge van letsel) en pijn na kies- of tandextractie. Arnica helpt om zwellingen en blauwe plekken te verminderen.
Door sella
#1757121
In traumeel zit ook nog wat andere dingen die de genezing bevorderen.
gewoon tabletje verpulveren en een kwart in wat lekkers verstoppen.( hij is nog zo een ukkie)
Hij mag in totaal 1 hele tablet per dag hebben.
#1757404
Had je inmiddels al arnicadruppels o.i.d. voor nox gehaald?

Maar de heftige pijn zou met 1-2 dagen over moeten zijn met zo´n jong menneke als nox.
(limpy en luna ook eens naar de tandarts geweest hier en 1,5 dag moelijk gegeten en daarna weer knagen)
#1757432
Tanja, ik had idd al arnica druppels gehaald. Ach, ze komen wel op.

Nynke zonder C, de poezels krijgen sowieso een tijdje KVV omdat ze af en toe te lastig met eten deden. Ze aten wel goed , maar behoefte per dag verschilde nogal.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door