Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Migudu
#1755779
Heeft iemand hier ervaring met de 10kg bulkverpakking sardines van GelukkigDier?
De prijs is namelijk erg goed, en ik vroeg me af of het een beetje makkelijk te portioneren is.

Groetjes,
Gerda
Door Irish
#1755782
Ja hoor, al moet je het wel even (gedeeltelijk) laten ontdooien.
Dan kan je ze zo per stuk van elkaar aftrekken.
Door MoYo
#1755786
Ik neem ze altijd bij Gelukkig Dier af en ze bevallen prima :)Bevroren worden ze aangeleverd en daarna verdeel ik het in porties en vries het weer in, het wordt hier zeeeeer gewaardeerd :D
Door mysmoothcollies
#1755880
Heb ze ook gehad van een andere leverancier, maar wel de bulk van 10 kg! Wij hadden ook nog haring en Makreel. We voelde ons de Urker vismeisjes. Duurde hier erg lang voor dat ze dusdanig ver ontdooit waren dat je ze van elkaar af kon halen. Vond het nog niet zo eenvoudig. Maar het is gelukt. En als je de ruimte hebt geen probleem. Wij hebben het buiten gedaan, ging prima al rook het erg vissig. :D ;)
Door Migudu
#1755929
Dat werk is inderdaad niet leuk, maar zo'n bulk scheelt vaak wel een bulk geld.
Denk dat ik het (als het een keer droog is) buiten doe, of anders beneden in de berging..
Maar ik krijg dus geen vismoes?

Groetjes,
Gerda
Door TMG1961
#1756024
[quote="Migudu"]
Dat werk is inderdaad niet leuk, maar zo'n bulk scheelt vaak wel een bulk geld.
Denk dat ik het (als het een keer droog is) buiten doe, of anders beneden in de berging..
Maar ik krijg dus geen vismoes?

Groetjes,
Gerda
[/quote]

Denk het niet, de visjes zijn toch niet gemalen?
Door Migudu
#1757074
Ok dankjewel..
Ik ga deze keer toch maar even op de markt kijken, kan geen 10 kilo ineens kwijt..

Groetjes,
Gerda
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door