Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Gertruida.
#1756397
Kreeg gisteren een vraag voor gelegd waar ik geen antwoord op weet , misschien jullie ?  Bij een cavalier is  8 weken geleden  haar baarmoeder en eierstokken verwijdert ,  , maar sinds een paar dagen komt er uit een tepel heel veel melk en er zit een dikke plak onder , ze heeft ook nest drang . Dierenarts in haar woonplaats durft geen medicatie te geven omdat hij niet weet wat het is . zou het nog een hormoon kwestie zijn ? kan dat nog ?  ze is 5 maanden gelden loops geweest ! Hebben jullie een idee ?
Door Decibels
#1756411
gertruida schreef: Kreeg gisteren een vraag voor gelegd waar ik geen antwoord op weet , misschien jullie ?   Bij een cavalier is  8 weken geleden  haar baarmoeder en eierstokken verwijdert ,  , maar sinds een paar dagen komt er uit een tepel heel veel melk en er zit een dikke plak onder , ze heeft ook nest drang . Dierenarts in haar woonplaats durft geen medicatie te geven omdat hij niet weet wat het is . zou het nog een hormoon kwestie zijn ? kan dat nog ?  ze is 5 maanden gelden loops geweest ! Hebben jullie een idee ?
je ziet wel vaker dat teven na sterilisatie alsnog schijnzwanger worden.
Door ziggyguapa
#1756699
Ik heb ook eens een teef gehad die gesteriliseerd werd en daarna schijnzwanger is geworden
Ik had die teef uit het asiel en wist niet wanneer zij loops gestaan had,ik heb haar laten steriliseren
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door