Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door TMG1961
#1743221
Pixie heeft die ook gehad, had daar een proefpakket van besteld dat 2 dagen later netjes thuis afgeleverd werd. Zag er goed uit en alles werd met smaak opgegeten. De ontlasting was prima. In proefpakket zit kip, rund, kip/rund, lam en eend in totaal 12 of 14kg voor 35 euro.
Door cindy5409
#1743655
Wij hebben hier natudog gevoerd. Zijn aan de laatste restje bezig en gaan dan helemaal over op barf. Is hier prima bevallen, zeer vlugge en nette service.
Door Linda_Bonbon
#1747789
[quote="TMG1961"]
Pixie heeft die ook gehad, had daar een proefpakket van besteld dat 2 dagen later netjes thuis afgeleverd werd. \ In proefpakket zit kip, rund, kip/rund, lam en eend in totaal 12 of 14kg voor 35 euro.
[/quote]

Waar kan ik dat vinden? Ik zie het niet op hun site staan..
Door TMG1961
#1747894
[quote="Linda_Bonbon"]
Waar kan ik dat vinden? Ik zie het niet op hun site staan..
[/quote]

Ik heb ze een mailtje gestuurd met de vraag of ze ook proef pakketten hadden. Kreeg vrij snel een mailtje terug met daarin de gegevens van het pakket en de kosten, komt wel 5 euro bezorgkosten bij.
Door kurt007013
#1754904
[quote="Hayden"]
Komt van dezelfde fabriek als Naturis...
[/quote]

vanwaar haal je deze opmerking ???????
al bij Natudog geweest ??????
Door orinake
#1754910
[quote="kurt007013"]
vanwaar haal je deze opmerking ???????
al bij Natudog geweest ??????
[/quote]

;D ;D ;D
Ik wilde dit gisteren dus niet posten :p
Door Hayden
#1754918
[quote="kurt007013"]
vanwaar haal je deze opmerking ???????
al bij Natudog geweest ??????
[/quote]
Het is gewoon de waarheid hoor...

Dus het verbaast met dat je niet tevreden bent over Naturis, maar wel over Natudog. Het is gewoon hetzelfde...
Door kurt007013
#1754922
wel dan heb ik toch nog een vraag voor jullie hoor :

* hoe komt het dan dat de prijzen anders zijn ?
* hoe komt het dan dat ze niet dezelfde soorten hebben ?
* hoe komt het dan dat ze in een andere verpakking zitten ?
* hoe komt het dan dat er bij het "ene merk" echt stukken vlees in zitten en bij de andere niet ?
* hoe komt het dan dat er bij de ene een "stinkende" geur uitkomt en bij de andere niet ?
* hoe komt het dat er bij de ene een verkleuring optreedt en bij de andere niet ?
* hoe komt het dat er bij de ene een grijsachtige vloeistof uitloopt bij ontdooien en bij de andere een rode ( lees : bloed ? ) 
Door Hayden
#1754925
[quote="kurt007013"]
wel dan heb ik toch nog een vraag voor jullie hoor :

* hoe komt het dan dat de prijzen anders zijn ?
* hoe komt het dan dat ze niet dezelfde soorten hebben ?
* hoe komt het dan dat ze in een andere verpakking zitten ?
* hoe komt het dan dat er bij het "ene merk" echt stukken vlees in zitten en bij de andere niet ?
* hoe komt het dan dat er bij de ene een "stinkende" geur uitkomt en bij de andere niet ?
* hoe komt het dat er bij de ene een verkleuring optreedt en bij de andere niet ?
* hoe komt het dat er bij de ene een grijsachtige vloeistof uitloopt bij ontdooien en bij de andere een rode ( lees : bloed ? )   

[/quote]
Kurt,
ik gebruik geen Natudog (juist omdat het van bij Naturis komt) dus ik heb er verder geen antwoord op. Wel staat het vast dat het van bij dezelfde fabrikant komt.
Mag ik vragen hoe lang je het nu geeft? Aangezien je gisteren vol in de aanval ging over Naturis en nu zeer tevreden gebruiker bent van Natudog. Lang kan je het nog niet geven (eerste bestelling wordt binnenkort geleverd). Weet je ook dat je voeding de tijd moet geven vooraleer je echt verschil gaat zien?
Door kurt007013
#1755071
[quote="Hayden"]
Kurt,
ik gebruik geen Natudog (juist omdat het van bij Naturis komt) dus ik heb er verder geen antwoord op. Wel staat het vast dat het van bij dezelfde fabrikant komt.
Mag ik vragen hoe lang je het nu geeft? Aangezien je gisteren vol in de aanval ging over Naturis en nu zeer tevreden gebruiker bent van Natudog. Lang kan je het nog niet geven (eerste bestelling wordt binnenkort geleverd). Weet je ook dat je voeding de tijd moet geven vooraleer je echt verschil gaat zien?


[/quote]
ik geef Natudog nu al meer dan een maand ....
geef al +/- 4jaar KVV & Barf ...dus weet wel goed waarover ik spreek he
wat die "aanval" betreft...ik had Naturis reeds eind augustus hierover meermaals aangesproken dat bij geen redelijk deftig antwoord en/of oplossing , ik ging reageren
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door