Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door TMG1961
#1754380
Weet niet of dit hier goed staat, indien niet aub verplaatsen. En even ter algemene info, nee ik heb niets gedaan met Pixie.

Vele zullen zich nu afvragen of ik ooit mijn of een andere hond over z'n bolletje geaaid heb. Natuurlijk heb ik dat. Dus nu even mijn vraag, merkte even geleden dat Pixie een soort van kam aan de achterkant bovenop haar hoofd heeft, zeg maar achteraan midden tussen haar oren. Hoort dat ding daar te zitten? En nu niet lachen, ik kan me bij god niet herinneren dit ooit gevoeld te hebben.
Door TMG1961
#1754423
pfff..dacht al dat het ik weet niet wat was. Je zou niet zeggen dat ik al m'n hele leven honden heb.  :-[
Door Nynke
#1754447
Angelique schreef: Wat moet een herdershond daar nou mee ???
wat moet ik met verstandskiezen ?  ::) ::)
Door TMG1961
#1754457
Angelique schreef: Wat moet een herdershond daar nou mee ???
Ik heb ook onderdelen waarvan ik me afvraag wat moet ik er mee, maar ja weghalen is ook weer zoiets
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1754535
*Dorothea* schreef: Ik heb ze allemaal nog, maar ja ben ook een heel verstandig mensch.
Je hebt in ieder geval gestudeerd :biggrin2:
Door Mevroi Kruim
#1755230
Angelique schreef: Je hebt in ieder geval gestudeerd :biggrin2:
Zegt helemaal niks  :uglystupid2: :uglystupid2:

Er zit een knobbel aan het achterhoofd en een richel in de lengte over de schedel. Bij sommige honden zijn die klein of helemaal ingebed in spieren, bij andere juist heel uitgesproken en duidelijk te zien/voelen.

Geen reden voor paniek  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door