Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Shifra en Sharel
#1751252
Ik heb hier 1 (de oudste van 10 jaar) van de 3 hondjes aan het snotteren en aan het niezen.

Ze gedraagt  zich niet ziek, eet goed, kan ik haar iets geven, behalve een zakdoek?

Bedankt alvast.

Rolanda
Door Lizzy
#1752023
Er kan geen grasaartje in de neus zitten? Of een ander 'vreemd voorwerp'?

Er zijn vele middelen die weerstand verhogend werken. Inderdaad, echinacea. Maar ook bijv. Cat's Claw en Plantago. Je kunt die 3 in 1 combinatie-middel kopen, van Bloem. Da's Echinacea Extra Forte. Dat werkt weerstand verhogend, ontgiftend en werkt goed op de ademhalingsorganen.
Door Shifra en Sharel
#1752122
Ja ik ga vandaag even naar de natuurwinkel om iets te halen, bedankt.
Het is geen grasaartje,(alles even nagekeken) en had haar temp. opgenomen, geen koorts.
Ze heeft waterige en lodderige oogjes, en echt een snotterneus.
Ik wil haar weerstand wel verhogen, want ze is nog niet lang geleden, erg ziek geweest, en moest met spoed geopereerd worden, dus denk dat haar weerstand ook verminderd is.

Het gaat verder prima met haar, ze kan oer vervelend zijn, dus dat zit wel goed ;) , haar staartje maakt een enorm geluid om de houten vloer door haar gekwispel.

Maar ik ga straks even naar de winkel om middeltjes te halen voor dr.
Bedankt.

Rolanda
Door Shifra en Sharel
#1753508
Nog even over Bloem Echinacea Extra Forte.
Kan ik voor haar dan de kinderen dosering aanhouden? Of hoeveel geef ik aan een hondje van bijna 8 kilo?

Gr Rolanda
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door